G&P ervaringen? Ben ik te kritisch?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jan
  • Startdatum Startdatum
Heb vanmiddag nog wat meer tijd met "haar" doorgebracht, het is toch wel een toffe replica. Het grijze valt mee als je hem gewoon vast hebt en wat accesoires er op hebt. Met bepaald licht is het wel heel erg aanwezig, maar daar is de eventuele zwarte verf voor ;)

De is aanwezig, maar deze foto is wel precies op de hoek genomen waarop je goed ziet dat de gearbox te zien is. Het was even zoeken zeg maar. Ik heb op een Canadees forum als reactie gekregen dat real-steel ook niet altijd even goed op elkaar past en dat het grijze nu eenmaal een G&P ding is (bevestigd door o.a. @Conrex ).
PXmR9tB.jpg

@Jan Als je toch de zwarte spuitbus erbij pakt kan je ook even een lijn over de gearbox zetten ter hoogte van de kier. Dan valt de gearbox niet meer zo op en zal je je er ook niet meer (zo snel) aan storen denk ik.

• Leuk
Waarderingen: Jan
Ik moet zeggen dat ik 2 G&P M4 versies in mijn bezit heb (via Airsoftshop.be) en die zijn gewoon mooi zwart, upper en lower. En over de prestaties ben ik zeker te spreken.

M4%20family_zpsgc01c4mp.jpg

• Leuk
Hey Jan,

Ik heb zelf ook een G&P m4 (G&P 281c) en die was foliage green.
Die van mij komt bij Evike vandaan en was precies op dezelfde manier verpakt.

TBH ik vind het kleur verschil nog niet zo heel raar lijken het maakt hem ook wel een beetje uniek.
Maar ik snap ook dat je er niet tevreden mee bent.
Als je toch de beslissing neemt om hem te houden en dan te gaan spuiten moet je wel rekening houden dat je niet teveel verf erop spuit aangezien je dan de trades slecht of niet meer ziet.

Succes met je keuze.

• Leuk
TBH ik vind het kleur verschil nog niet zo heel raar lijken het maakt hem ook wel een beetje uniek.
Maar ik snap ook dat je er niet tevreden mee bent.
Als je toch de beslissing neemt om hem te houden en dan te gaan spuiten moet je wel rekening houden dat je niet teveel verf erop spuit aangezien je dan de trades slecht of niet meer ziet.

Succes met je keuze.

Thanks voor de tip. Was hier zelf ook al over aan t denken ja.

@Sadiek Ook een goeie! Thanks!

@Jyousai interdasting!! :0

• Leuk
Waarderingen: Sadiek
BUMP:
Inmiddels 1000 mah accu's die net aan passen! Ga nog een keer een stukje van het snoer er af halen om ze iets meer ruimte te geven, maar ik kan er nu in ieder geval mee skirmen.

De replica haalt ongeveer 310 fps dus ik kan er mee naar een skirm eind van deze maand :D

• Leuk
Waarderingen: Sadiek
Jan waar blijven eigenlijk die mooie foto's met een ACOG erop en de andere accessoires :p.
hahaha! Ja heb er inmiddels al het één en ander mee gemode-popt ;) Maar zal hopelijk deze zaterdag wat foto's maken voor o.a. instagram ^_^