Nog oude rotten hier die DayZ spelen? 0.63 draait lekker.
Paar jaar terug de hoop opgegeven met DayZ standalone, vind DayZ mod zelfs beter haha
Nog oude rotten hier die DayZ spelen? 0.63 draait lekker.
Net 2-3 weekjes bezig met Monster Hunter World, best leuk spel. Leuke vrije tijdsbesteding
Arma2 was idd waar t mee begon, maar dayz is sinds 0.63 echt een verbetering. Jaren niet aangeraakt maar sinds scum uit is toch weer geprobeerd. Zoek nog mensjes waarmee ik samen kan spelen. Alleen is nooit leuk.
Kom maar dooorMocht je mij ooit online zien in de Discord ben ik altijd in voor een goed potje Dayz!
@Paranoid HBG, eigenlijk het enige wat ik speel. Te trage reactie tijd om dichtbij te komen En welke mainde jij?
Heb je goed gedaan! Met die titan kun je idd nog wel 4 5 jaar vooruit!Net een PC upgrade gedaan, van i5-2500 en GTX 760 naar een I5-8400 en GTX1080ti, kon de gpu voor 600 krijgen bij alternate.de dus maar snel gekocht. RTX wordt waarschijnlijk toch pas interessant als daar de volgende serie van uitkomt en met een 1080ti verwacht ik de komende 3-4 jaar toch wel weer mee door te komen. Kan ik eindelijk ghost recon wildlands op fatsoenlijk fps gaan spelen XD.
Heb je goed gedaan! Met die titan kun je idd nog wel 4 5 jaar vooruit!
Aiii, nou je bent 4k ready dus dat zit wel goed!Haha hoop het wel, heb het met mijn GTX760 ook 5 jaar volgehouden, maar de laatst uitgekomen games zoals PUBG, wildlands en de BF5 beta merkte ik echt dat het einde nabij was, gezien ik bij BF5 zelfs een preset kreeg die onder low zat.
Ja ben ook benieuwd! Al moet ik fallout 4 nog uit spelen EN ik heb mijn console buddies die het ook gaan kopen gok ikZelf kijk ik erg uit naar Fallout 76! Nog meer hier die dat op pc gaan spelen? Misschien kunnen we teamen tegen die tijd?
Ik ben onlangs weer opnieuw begonnen met Fallout 4, ook nog wat nwe dlc gedownload. Aanradertje hoor.Ja ben ook benieuwd! Al moet ik fallout 4 nog uit spelen EN ik heb mijn console buddies die het ook gaan kopen gok ik