gbb magazine reloaden?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Raum
  • Startdatum Startdatum

Raum

Active Member
28 dec 2017
26
0
Trophies
2
Hallo kort geleden een gbb m9 baretta toegevoegd aan de collectie, echter heb ik een probleem. Nu probeer ik mijn magazijn te laden maar dat lukt voor geen meter (duurt te lang). Ik trekt de veer omlaag maar die schiet bijna gelijk weer terug (en mijn nagels vinden het ook niet zo leuk:). Weet iemand een oplossing hiervoor?

Bijlagen

• Screenshot 2020-11-14 at 19.52.11.png
    Screenshot 2020-11-14 at 19.52.11.png
    1.018,7 KB · Weergaven: 216
laad je het magazijn vanaf de boven of vanaf de Voorkant? (onder bij de veer, waar de opening voor de veer groter word?)

laad je het magazijn vanaf de boven of vanaf de Voorkant? (onder bij de veer, waar de opening voor de veer groter word?)

Ik heb gehoord dat laden van de bovenkant slecht is voor de feed, tevens gaat het moeilijk met een speedloader. Als ik het via de voorkant probeer dan schiet die veer gelijk weer terug. Het is me nog niet echt gelukt om het degelijk te laden.

Ik hou die follower gewoon met de nagel van mijn duim naar beneden, gaat prima, maar na tig keer op een dag voel ik het ook wel. En vul dan het magazijn net boven die follower.

Mocht je de 3D file vinden dan kan ik hem wel voor je printen en opsturen tegen verzendkosten

Mocht je de 3D file vinden dan kan ik hem wel voor je printen en opsturen tegen verzendkosten

Bedankt voor je hulp ik heb al een een 3d printer, echter een vraagje. Ik heb problemen met dat de filament blijft plakken op de printbed. Als ik ga printen dan gaat die hele lijn mee en er vormt zich dan een warboel aan filament. Hoe zou ik dit kunnen verbeteren. Ik heb hierdoor echt al een tijdje niet geprint. Ik zou je hulp erg waarderen.

Bedankt voor je hulp ik heb al een een 3d printer, echter een vraagje. Ik heb problemen met dat de filament blijft plakken op de printbed. Als ik ga printen dan gaat die hele lijn mee en er vormt zich dan een warboel aan filament. Hoe zou ik dit kunnen verbeteren. Ik heb hierdoor echt al een tijdje niet geprint. Ik zou je hulp erg waarderen.

Stuur maar even een PM