hallo mijn naam is Hans de graaf en ik woon in delft ben 37 jaar en doe Woody woodpecker na, nee alle gekheid op een stokje. Ik ben een 37 jarige vent die vroeger toen ik een jaar of 9 was met al mijn vriendjes naar het bos ging om soldaatje te spelen pang pang roepend achter elkaar aanrennen met je zelf gemaakte geweer was het leukste wat er was toen, afijn je kent het waarschijnlijk wel
. Nu ben ik sinds kort weer op airsoft gestuit en ben eens naar een skirm gegaan in den haag bij airsoft Inc. Dit is zo goed bevallen dat ik gelijk een setup besteld heb die van de week waarschijnlijk binnenkomt. Handschoenen, plate-carier, gezichtsbescherming, alemaal in snake camo. En een X800 usmc bril, als dit binnen is gaat ik mijn nabv papieren in orde maken. Als deze binnenzijn zal ik waarschijnlijk hier op het forum gaan winkelen voor replica’s,waar mijn voorkeur sterk uitgaat naar een aeg m4 model en als handreplica wss een soort van glock of een hele mooie chromen 1911(tips zijn altijd welkom). Ik zou graag ook mensen uit de buurt (of wat verder weg) willen leren kennen die ook graag en geregeld gaan airsoften en me eens mee willen nemen op sleeptouw en mss een leuk team joinen. Ik ben in bezit van een auto ik kan in de weekenden en ook door de weeks. Hoop wat van jullie te horen of tegen te komen op een leuke skirm. Met vriendelijke groet Hans