Goedemorgen!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Luca
  • Startdatum Startdatum

Luca

Active Member
31 mei 2017
31
37
Trophies
8
Hallo allemaal!

Mijn naam is Luca en ik ben 18 jaar en ik kom uit Haarlem
Sinds kort weet ik van de airsoft sport en ben al veel aan het rond snuffelen.
Heb ook al een bril besteld die goed samen gaat met mijn eigen bril.
het is leuk om z'n leuke en vriendelijke communetie tegen te komen.
ik kan pas helaas echt beginnen in de zomer omdat ik elke dag nog school/werk heb.
dus hopelijk tot gauw in de zomer!

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Eric
welkom
dit klinkt heel herkenbaar. al ben ik dan ondertussen al wel lid van de nabv en heb al heel wat aangeschaft. nu is het wachten op iets meer tijd maar dat komt er in de zomer wel.
voor informatie kan je hier goed terecht en kunnen heel veel mensen je helpen met ongeveer alle problemen en vragen.
ik zou zeggen succes met alvast kijken naar replicas en gear.
en misschien tot eens op een veld.

• Leuk
Waarderingen: Luca
welkom
dit klinkt heel herkenbaar. al ben ik dan ondertussen al wel lid van de nabv en heb al heel wat aangeschaft. nu is het wachten op iets meer tijd maar dat komt er in de zomer wel.
voor informatie kan je hier goed terecht en kunnen heel veel mensen je helpen met ongeveer alle problemen en vragen.
ik zou zeggen succes met alvast kijken naar replicas en gear.
en misschien tot eens op een veld.

Yess dankjewel!
ik ga zeker nog een keer langs bij com-bat shop om daar meer info op te doen een gear te kopen.

Welkom, ik kom zelf ook uit Haarlem. Mocht je een keer voor de keuze komen te staan om een replica aan te schaffen, mag je altijd even die van mij komen kijken. Ik ben ook net begonnen en het is mijn eerste replica.

• Leuk
Welkom, ik kom zelf ook uit Haarlem. Mocht je een keer voor de keuze komen te staan om een replica aan te schaffen, mag je altijd even die van mij komen kijken. Ik ben ook net begonnen en het is mijn eerste replica.

Dankjewel voor het aanbod maar moet dan eerst mijn NABV pas aanvragen ;)

Dankjewel voor het aanbod maar moet dan eerst mijn NABV pas aanvragen ;)
Daarom zeg ik ook: "mocht je een keer voor de keuze komen te staan..."
Doelde daarmee inderdaad op je nabv pas en het feit dat je besloten heb door te zetten met airsoft :) ;)

Succes nog met je school en werk :)

• Leuk
Welkom @Luca ! Heb je al een idee waar je je eerste skirm wilt gaan doen?

• Leuk
Welkom @Luca ! Heb je al een idee waar je je eerste skirm wilt gaan doen?

Ik had me opgegeven voor jullie introduce dag maar zag dat ie pas in Oktober is. dus ik ga begin van de zomer vakantie kijken waar ik me eerste skirm ga doen
Welkom @Luca! Al enig idee wat voor uitrusting je wilt?

Ik ga ook naar com-bat toe als ik tijd heb en probeer daar zo veel mogelijk spullen te halen in een keer

• Leuk
Waarderingen: RoelTheWorld en Jan
Hallo Lucas,
Welkom in de wondere wereld genaamd AIRSOFT.

Mocht je opzoek zijn naar replica. Als tip kijk eerst rond ook op buitenlandse sites. Replica scheelde in prijs van Nederland 350 en Italië 200. Kan ook weer schelen op budget. :D

• Leuk
Hallo Lucas,
Welkom in de wondere wereld genaamd AIRSOFT.

Mocht je opzoek zijn naar replica. Als tip kijk eerst rond ook op buitenlandse sites. Replica scheelde in prijs van Nederland 350 en Italië 200. Kan ook weer schelen op budget. :D

Yes, zal ik zeker doen thanks voor de tip!

Het is trouwens Luca niet Lucas ;) veel gemaakte fout vooral omdat mijn achternaam met een S begint....

Welkom bij het Virus!

Het is echt erg.... ik begon een LANGE tijd geleden! maar kan het nog herinderen als de dag van gisteren!!!

Heerlijk!
Succes jonge en misschien tot op het veld!

• Leuk