Goedemorgen!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Luca
  • Startdatum Startdatum
Ah.. weer een nieuw slachtoffer! Welkom bij de wereld van veel geld uitgeven (ik heb vandaag WEER wat gekocht -_-)
Hopelijk tot snel op één van de velden.. heb je al enig idee waar je zou willen beginnen?

• Leuk
Waarderingen: Luca en Wijnand
Ah.. weer een nieuw slachtoffer! Welkom bij de wereld van veel geld uitgeven (ik heb vandaag WEER wat gekocht -_-)
Hopelijk tot snel op één van de velden.. heb je al enig idee waar je zou willen beginnen?

Je kunt het zo gek maken als je wilt natuurijk @Tactical Bear, maar het gaat vaak ongezien wel hard ja :).

Overigens welkom Lucas.

• Leuk
Waarderingen: Luca
Dankjewel allemaal voor de toffe reacties!

VOG aangevraagd nu ff wachten en NABV pas aanvragen!

en niet dat het erg is maar meerdere mensen hebben mijn naam nu al verkeerd geschreven ;P its Luca niet Lucas ;)

• Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom op het forum! Dit is de leukste en duurste hobby van de wereld (je moet namelijk een extra huis kopen voor alle extra gear en replica's).
Maar heel veel plezier en tot op het veld! :D

• Leuk
Waarderingen: Wijnand en Luca
Welkom op het forum! Dit is de leukste en duurste hobby van de wereld (je moet namelijk een extra huis kopen voor alle extra gear en replica's).
Maar heel veel plezier en tot op het veld! :D

LOL of het de duurste is weet ik niet ;). Tot op heden is mijn duikhobby duurder. Maar goed daar mag je het reizen ook bijrekenen, want duiken in NL is toch anders dan in de Filipijnen of Thailand of Brazilie :P.
Overigens is de gear bij duiken (zeker als je goed spul wil hebben) zeer aan de prijs :)

Het was bij wijze van spreken dan he :P
Als je hobby klassieke auto's verzamelen is dan kan je voor dat bedrag een heel leger aan airsoft spul uitrusten :P

• Leuk
Waarderingen: Wijnand
Het was bij wijze van spreken dan he :p
Als je hobby klassieke auto's verzamelen is dan kan je voor dat bedrag een heel leger aan airsoft spul uitrusten :p

Snapte hem wel :) Maar is en blijft relatief, en mijn andere hobby is gewoon een dure, dan is airsoften geen goedkope maar nog altijd een flink goedkopere. Al vermoed ik dat hij bij mij op den duur ook wel een dure grap gaat worden.
Zeker met wat ik voorlopig nog in mijn hoofd heb zitten.