Goedenavond allemaal

Boudewijn

Well-Known Member
19 sep 2016
982
788
Trophies
31
Goedenavond allemaal.

Ik kom hier nu al een tijdje om te lezen maar ik vond het tijd worden om me nou eens te registreren.

Mijn naam is Boudewijn, 32 jaar oud, vader van 2 meiden van 3 jaar oud en sinds een half jaar helemaal gek van airsoft.

Ik heb sinds een jaar een webshop, bedankt @Jorst voor de mention, naast mijn fulltime baan. Dat is niet de reden dat ik hier ben dus ik zal proberen geen reclame te maken.

Ik ben op zoek naar een paar replica want gear heb ik zat. Ik had een speciale b02 maar die is onderweg naar Polen voor reparatie, en ik ga nog een sidearm aanschaffen, en waarschijnlijk blijft het daar niet bij. Zie elke keer zoveel leuks.

Ik heb met een aantal collegae een airsoftteam opgezet maar na het aanmaken van een paginaregistratie en Facebook is er nog niets gedaan. Eerst alle passen die nog moeten binnenkomen, en tot die tijd speelt de rest als intro mee als we airsoft Inc afhuren.

Ik denkt dat alles gezegt is, en zo niet vragen jullie maar. Maar dat komt goed.
 
Welkom Boudewijn,

Zal toevallig net in een ander topic te discuseren over goede handschoenen en toen kwam jou webshop ook al naar voren ;) zal zeker in de toekomst een paar bestellen.
Maar genoeg over gear :p hoop dat je veel plezier hebt hier op het forum en wie weet komen we elkaar wel een keer tegen op een scrim ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Boudewijn
Hey Boudewijn,
Welkom op het forum. Heb gisteren al je nummer gekregen van @Jorst ivm volgende run bij Airsoft Inc. Zal je effe appie sturen om eea af te stemmen ;-)
 
  • Leuk
Waarderingen: Boudewijn
Gezellig. Ik had zoiets als gehoord. Het is altijd leuk om te gaan airsoft en met gezellige mensen erbij wordt het alleen maar beter.
 
Welkom op het forum! Ben je irl ook iets met law enforcement?
Met die Specna B02 begin je idd wel goed. Paar kleine upgrades en dan schiet hij prima.
Heel veel succes met het zoeken naar wat leuks en wellicht tot op het veld ^^
 
  • Leuk
Waarderingen: Boudewijn
Ik werk in een bouwmarkt maar ik heb een verleden van defensie en beveiliging, in Nederland en af en toe een klusje over de grens gedaan. Was allemaal erg leuk, maar af en toe toch te link. Klus nog wel eens bij evenementen, als uitsmijter of persoonsbeveiliger.

Heb wel een hoop contacten met oud collegae bij politie, defensie en beveiliging dus ik blijf er wel rond hangen zeg maar. Als vriend maar ook als leverancier als iemand weer een uitrustingsstuk verloren is ofzo. Vooral holsters en handschoenen raken vaak kwijt :D
 
  • Leuk
Waarderingen: BoomSmurf en ChaoSState
Welkom op dit gezellige forum.
En fijn dat er weer iemand met ervaring uit de "echte" wereld in deze sport is beland.
Daar kunnen wij allemaal wijzer van worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Boudewijn
Welkom Boudewijn!

Leuk om te lezen wat je "geschiedenis" is en dat je een webshop hebt. Airsoft Inc ken ik nog niet. Tof dat jullie die al kunnen afhuren, heb je in ieder geval genoeg aanwezigen ^_^

Speel je ook wel eens in woodland?
 
  • Leuk
Waarderingen: Boudewijn
Ik speel in een beperkt aantal sets:
Zware AT set voor binnen
KL DPM voor buiten
Marpat set ben ik mee bezig
Mandrake set ben ik mee bezig

Ik vind het leuk om met mijn college van de bouwmarkt een paar uur te skirmen dus we huren de toko voor 3 uurtjes en dan speken we met 24 man waarvan er telkens 8 pauze houden. Binnenkort gaan we ook met 16 man en dan is Boomsmurf er ook bij. We (ik eigenlijk) organiseren echt avonden met alleen collegae of "open" avonden met familie en vrienden erbij.

Van de collegae zijn er nu 5 bezig een pas aan te vragen en er zijn er een stuk of 10 die daar nog over twijfelen maar voor de 3e of 4e keer mee gaan. Vooral kleine cassieres die helemaal los gaan zijn kicken om mee te maken.

Binnenkort gaat daar de buitenbaan open dus dan ga ik zeker in Woodland.

Maar @Jan er is nog een 1 plekje vrij op 5 november. Je bent van harte welkom.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
wat voor replica's zou je dan nog aan je collectie willen toevoegen dan, en wat heb je nu al? Heeft de verzameldrift al een beetje toegeslagen haha.
 
  • Leuk
Waarderingen: Boudewijn
Ik heb een Specna B02. Ik ga binnenkort een M92F aanschaffen met loop voor een tracer en een paar mags.

Ik twijfel welke TM ik aan zal schaffen. Of een Glock 26 special, Glock 18c of een high capa. Of de M23.

En ik heb nog een shotgun, MP5SD, TM Famas en nog wat ander spul op de verlanglijst staan. Maar ik moet rustig aan doen, elke euro kan er maar 1 keer uit.
 
Voor je eerste side-arm zou ik kiezen voor iets wat bij je main past, in jou geval zou ik dus gaan voor de Glock 18c of een HighCapa