Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik stel maar eens voor ik ben Frans,
Werk bij defensie voor 12 jaar lang bij 12 infbat in Schaarsbergen. Nu een andere functie in Soesterberg. ben vooral geïnteresseerd in Milsim.
Ondersteuning rol HK M27 VFC GBB acog. Harris bipod Z-parts Bolt mag release ( nou ja veel Z-parts )
Primary infanterie.
( nou ja alles Z-parts ) Sightmark plus 3x mag Magpul stock Dytac rail system Magpul PTS sling mount Madbull sup.
Secondary
HK 45 en een FNX 45
En ik vind SLA rol ook leuk dus tja
Alles is eigenlijk wel verbouwd op deze standaard ASG l96. barrel hopup trekker cylinder veer piston bla bla bla etc etc etc
verder nog wat los spul MAC 11 gewoon voor de lol ding schiet als een malle. Uramex MP7 gbb ... Tja geen idee waarom :#
HAHAH ik ben meestal de gene die loopt te hijgen als een oud paard over het veld . gezien het totale gewicht aan magazijnen hahah ik heb standaard 8 magazijnen bij me ( alles is low cap dus kan niet anders hahaha
H&K Master race? . Welkom en veel plezier, zeker in Milsim zal je wel de pleuris zweten na een dagje lopen. Is dat nou enigzins te doen in Nederland of ga je daarvoor veel naar het buitenland?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.