Goedendag ACN

Welkom! Op hoog niveau call of duty! Nice ^_^ Dan zit het met je reflexen wel goed gok ik ;)

Vandaag de proef op de som weer gehad in Valburg bij Kings Forest. Helaas vroegtijdig mijn enkel verzwikt. Echter heb ik wel doorgespeeld :confused::oops:

Eerste aankoop:
Stevige boots/schoenen > Check
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Heel verstandig! Goede schoenen en een goede bril zijn een must have zoals je zelf hebt ondervonden. Nog wel wat kunnen skirmen?
 
  • Leuk
Waarderingen: BRM
Vandaag de proef op de som weer gehad in Valburg bij Kings Forest. Helaas vroegtijdig mijn enkel verzwikt. Echter heb ik wel doorgespeeld :confused::oops:

Eerste aankoop:
Stevige boots/schoenen > Check

Stevig schoeisel is misschien wel 't belangrijkste tijdens Airsoft. Nouja, op een goedgekeurde bril na dan. Mijn advies: bespaar er niet op, en ga niet voor een lichte schoen. In eerste instantie denk je misschien 'ah wat zit dat fijn', maar enkels ondersteunen is lekkerder dan een lichte schoen. Mocht je advies nodig hebben voor schoenen of andere gear/loadout; ACN staat voor je klaar ;-)

PS: was je vandaag toevallig bij Com-Bat in Geldermalsen? Kwam iemand binnenstrompelen die bij Kingsforest was geweest en met 'enige spoed' wat gear nodig had :D
 
  • Leuk
Waarderingen: BRM
Welkom in deze te gekke sport en hobby.
Wel minder dat je gelijk tegen een blessure opliep.
Maar laat dat je plezier in deze sport niet nega beïnvloeden.
Ik gebruik zelf Fostex sniperboots die goede steun bieden en toch lekker soepel zijn.
Kosten ook geen rib uit je lijf.
 
  • Leuk
Waarderingen: BRM
Heel verstandig! Goede schoenen en een goede bril zijn een must have zoals je zelf hebt ondervonden. Nog wel wat kunnen skirmen?

Ja opzich nog wel. Kon nog wel goed uit de voeten. Al met al, toch zeker een leuke dag gehad.:D


PS: was je vandaag toevallig bij Com-Bat in Geldermalsen? Kwam iemand binnenstrompelen die bij Kingsforest was geweest en met 'enige spoed' wat gear nodig had :D

Nee, was ik niet. Maar ik verwacht verwacht daar snel eens langs te gaan aangezien het niet heel ver weg is voor mij.:p


Welkom in deze te gekke sport en hobby.
....Ik gebruik zelf Fostex sniperboots die goede steun bieden en toch lekker soepel zijn.
Kosten ook geen rib uit je lijf.

Thanks voor de tip. Ik ga er zeker naar kijken. Bij sporten kan je nu eenmaal blessures oplopen. Vallen en opstaan ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan