Goei'n dag!

Sacramentum

Active Member
3 jul 2018
30
50
Trophies
8
Hey mensen!

Ik dacht dat het ook maar eens tijd werd om mijzelf eens voor te stellen. Ik kwam in aanraking met Airsoft door youtube videos hier en daar van de wat bekendere namen zoals Jetdesertfox en Silo, de gebruikelijke lijst van airsofters die waarschijnlijk iedereen ondertussen wel kennen. Dankzei Cosplay / Gamen etc ben ik in contact gekomen met iemand binnen in mijn groep die toevallig ook deed aan Airsoft. Hij heeft mij zijn replica's laten zien en ik was eigenlijk al direct verkocht! Helaas met financien en dergelijke is het er nooit van gekomen. Ik hoop snel eens mee te doen aan een intro dag voor Airsoft en mijzelf daarna te gaan aanmelden.

Een stukje over mijzelf :

Ik ben Roy, kom uit de achterhoek en ik ben 21 jaar oud. Ik ben tevens ook de jongere broer van @Denzel053 . Toen hij aankwam met het idee had ik direct ook zo iets van : Dit is mijn kans! Dus hier ben ik! Ik heb ondertussen al meerdere mensen leren kennen die toevallig in de omgeving van de Oost-achterhoek ook airsoften maar meer mensen zijn altijd leuk om te leren kennen.

Ik heb ondertussen al aardig zitten te researchen naar waar mijn smaak uit gaat voor een replica en ben op de Cyma 0.77 gestompelt (bewust voor een lange replica gekozen ivbm mijn eigen lengte en lompigheid). De AK modellen (cheeki breeki) bevielen mij toch al direct een stuk meer dan de M4 platforms. Dus zodra ik mijn handen krijg op de NABV pas word deze dus ook besteld. Verder ben ik nog wel opzoek naar een goede side arm met gasblowback. Ik ga in iederval weer eens lekker door de forums heen lezen voor informatie, reviews etc!

Leuk om jullie allemaal te ontmoeten en ik hoop snel een paar mensen face to face te mogen leren kennen.

Weer komen keune kieken, Mvg
Roy (Sacramentum)
 
Welkom!

Hey mensen!
Ik heb ondertussen al aardig zitten te researchen naar waar mijn smaak uit gaat voor een replica en ben op de Cyma 0.77 gestompelt (bewust voor een lange replica gekozen ivbm mijn eigen lengte en lompigheid). De AK modellen (cheeki breeki) bevielen mij toch al direct een stuk meer dan de M4 platforms.

Got you covered: heb die replica gehad en heb daar een review van gemaakt. Heb de replica zelf weer verkocht aangezien ie voor mij toch ietsjes te lomp was, maar desondanks een prima replica. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Sacramentum
Welkom!



Got you covered: heb die replica gehad en heb daar een review van gemaakt. Heb de replica zelf weer verkocht aangezien ie voor mij toch ietsjes te lomp was, maar desondanks een prima replica. :)


Haha hey, Ik had je review een weekje geleden al gezien! Het was ook mede daardoor dat ik de keuze heb gemaakt om de CM.077 aan te willen schaffen. Natuurlijk heb ik voor de verzie gekozen met de vaste stock omdat ik er na veel nadenken tot de conclusie kwam dat een invouwbare stock niet echt veel waarde toevoegde voor mij (plus ik vond het er niet zo mooi uitzien met een modernere stock haha.) Ik wou er op reageren maar ik had niet echt bepaald veel zin om te gaan necro posten. :p Wederom een erg goede review die me wel wat stof tot na denken heeft gegeven!
 
  • Leuk
Waarderingen: Kroeskoppie
Haha hey, Ik had je review een weekje geleden al gezien! Het was ook mede daardoor dat ik de keuze heb gemaakt om de CM.077 aan te willen schaffen. Natuurlijk heb ik voor de verzie gekozen met de vaste stock omdat ik er na veel nadenken tot de conclusie kwam dat een invouwbare stock niet echt veel waarde toevoegde voor mij (plus ik vond het er niet zo mooi uitzien met een modernere stock haha.) Ik wou er op reageren maar ik had niet echt bepaald veel zin om te gaan necro posten. :p Wederom een erg goede review die me wel wat stof tot na denken heeft gegeven!

Desondanks alsnog goed om te horen dat de review je heeft kunnen helpen. :)

(Het was stiekem ook heel leuk om de review te schrijven. Dan wordt de review vanzelf heel lang)

Als je vragen hebt, stel ze dan maar gerust. Mag ook eventueel via een PB'tje. Ik heb de replica dan niet meer, maar ik weet er nog wel veel van. :rolleyes:
 
  • Leuk
Waarderingen: Sacramentum