Graag stel ik aan u voor :

Deathrow1986

Member
27 mei 2018
8
3
Trophies
3
Ik ben Kevin. 32 jaar uit Rosmalen. Ik ben al een hele tijd geleden geraakt door het airsoft virus nadat ik het in Las Vegas enkele malen heb gedaan. Nu iets meer als een week geleden toch maar de stap genomen om mijn VOG aan te vragen en actief te gaan worden in Nederland met de sport.

Ik ben eigenlijk van plan om hier een main hobby van te maken en ik hoops dan ook met veel mensen samen te kunnen spelen en ook milsims en dergelijke te gaan doen, met de tijd. Om deze reden heb ik dan ook al diverse teams gepoogd te benaderen en uiteraard ga ik ook via ACN kijken om hier enthousiaste airsofters te vinden waar ik eens mee zou kunnen gaan.

Zoals aangegeven ben ik woonzaam in Rosmalen, bij Den Bosch. Helaas beschik ik momenteel niet over een auto maar dat komt wel. Graag hoor ik alle tips die iedereen heeft, ervaringen die opgedaan zijn, en eigenlijk alles wel wat met airsoft te maken heeft.

Voor hen die dit allemaal doorgelezen en nog steeds benieuwd zijn, verder ben ik een fanatiek golfer en ben ik werkzaam in de IT. Film fanaat en gamer op zijn tijd. Easy does it, maar bloedfanatiek en fair. Ik denk dat dat wel een eerlijke omschrijving is.

Aan iedereen, tot snel!

Groet, Kevin
 
Hartelijk dank!

Kort nog ter aanvulling, Ik ben momenteel aan het kijken naar een replica om aan te schaffen zodra ik mijn VOG en NABV pas heb. Ik zit te denken aan een Ares Amoeba, alleen ben ik wel iemand die uiteindelijk vanalles zelf wil gaan upgraden en customisen. Is dit bij de Amoeba ook makkelijk mogelijk? Ik had begrepen dat je er ook een kastje voor kunt halen om de replica te tunen (bijv safe, semi, semi, wat mij erg handig lijkt om de replica ook als DMR te gebruiken). Wat zouden jullie als optie aanraden?
 
Welkom op het forum. Over de amouba kan ik je helaas weinig vertellen maar er zijn er genoeg die dat wel zullen kunnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Deathrow1986
Welkom op het forum. Over de amouba kan ik je helaas weinig vertellen maar er zijn er genoeg die dat wel zullen kunnen.

Daar ga ik ook zeker vanuit. In de korte tijd dat ik in Oss heb gekeken leken de medewerkers mij ook zeer professioneel qua kennis en hulp dus mocht ik hier nog geen reactie hebben dan zal ik via hen ook wel goed advies kunnen krijgen.
 
Welkom kerel! Zelf ook een fanatieke gamer, en een ex youtuber haha