Green gas schiet te hard met warm weer

Ga toch maar weer eens een ideetje erin gooien.
Ik heb de replica nu wel te koop staan en weinig met de issues gedaan maar het kriebelt toch dat ik het niet gevonden krijg.
Ik heb nu de output valve van het originele magazijn losgeschroefd en naast 1 van de recentere gelegd en ik kan een klein verschil in grootte van de O-ringen zien. Nu ga ik even een noob fout aanhalen waar ik schuldig aan ben en dat is dat ik de magazijnen na gebruik leeg heb weggelegd. Dus geen korte burst greengas erin zodat ze op druk en gesmeerd blijven. Ik gok, met nadruk op gok dat de O-ringen hierdoor te lijden hebben gehad en meer druk doorlaten. Ik heb nu 1 valve de o-ringen los en ingevet om te kijken of dat wellicht helpt.
Ik weet dat ik aardig doorhamer maar ben gewoon nieuwsgierig en vasthoudend :p
 
Okay, deze technical issue kan afgesloten worden :p . Vandaag de Beretta getest en ik schiet met alle 6 magazijnen weer binnen het limiet. De oplossing voor het geheel:
Nieuwe O-ringen op de outlet valves en heb ze bij de inlet valves ook vervangen. En ze schieten weer netjes rond de 1.0 joule met Greengas 2.0.

Is weer een mooi bewijs hoe belangrijk goed opslaan van je magazijnen is.

Iedereen bedankt voor al het advies, en hopelijk duurt het even tot de volgende technical issue :p
 
  • Leuk
Waarderingen: John Wick en Kevin33-04
Ik heb een hi capa gold match en ga over 2 weken op vakantie naar frankrijk alleen weet niet welk gas ik daar het beste kan gebruiken. Zelf gebruik ik hier in nederland als het niet te warm is nuprol green gas 2.0.
Alleen met het warme weer in frankrijk is dat denk ik niet slim om te doen

Is ultrair power gas een goede optie?
 
Laatst bewerkt:
nuprol 1.0 of abbey144a (niet de onderhoudsvariant maar de gewone)
 
Ik heb een hi capa gold match en ga over 2 weken op vakantie naar frankrijk alleen weet niet welk gas ik daar het beste kan gebruiken. Zelf gebruik ik hier in nederland als het niet te warm is nuprol green gas 2.0.
Alleen met het warme weer in frankrijk is dat denk ik niet slim om te doen

Is ultrair power gas een goede optie?
Ik heb eigenlijk altijd Nuprol 2.0 gebruikt. Ook met warmer weer. Maar het kan inderdaad nooit kwaad om wat Oddball zegt Ultrair of Nuprol 1.0 te gebruiken. Bij warm weer zet het erg snel uit.