Groentje

Man of War

Well-Known Member
2 apr 2017
137
37
Trophies
11
Hoi,

Man of war hier, maar jullie mogen ook Casper zeggen hoor!
Ik ben zo nieuw in de sport Airsoft dat ik nog niet eens een potje heb gespeeld. Ik zou het dan ook leuk vinden om te weten wanneer jullie een dagje gaan of wanneer er een introducé dag wordt georganiseerd.

Ik hoop van jullie te horen.

Signing off,

Man of war
Casper
 
Welkom Casper,

Er worden regelmatig "dates" gepland in het skirm hoekje, dus het samenspelen moet wel een keertje lukken. Moet ik je wel vast waarschuwen... de kans is zeer groot dat je gelijk verslaafd bent, dus bedenk goed waar je aan begint :p

Groet,
Peter
 
Hoi Casper, Waar kom je vandaan? Laat het even weten, dan is er vast iemand uit de buurt de je tot vervelens toe alles wil vertellen en je op sleeptouw neemt.
 
Welkom Casper,

Er worden regelmatig "dates" gepland in het skirm hoekje, dus het samenspelen moet wel een keertje lukken. Moet ik je wel vast waarschuwen... de kans is zeer groot dat je gelijk verslaafd bent, dus bedenk goed waar je aan begint :p

Groet,
Peter

Ja Casper, precies dat! Ik spreek uit ervaring, afgelopen zondag was voor mij voor het eerst en ja... het werkt allemaal veel verslavender dan nicotine en cafaine.
 
  • Leuk
Waarderingen: Vladimir
Welkom op het forum! Ik ga regelmatig met een groepje mensen spelen, dus de volgende keer mag je uiteraard lekker mee ;)
Hou daarvoor even het skirm gedeelte van het forum in de gaten ^^
 
Welkom Casper op dit forum en in de wondere wereld der airsoft.