Groetjes uit Middelburg (zeeland)

Martien

New Member
10 jan 2020
4
2
Trophies
2
Dacht zal me ff voorstellen.

Ben Martien 43jaar uit Zeeland.
Volg al jaren op youtube de bekende snipers. Zelf nog geen ervaring met airsoft. Maar wil dit zeker dit jaar gaan oppakken. Mn NABV is goedgekeurd en pas gaat eraan komen.

Heb ook al een ssp1 besteld. (Kom t niet laten) Deze komt eraan als mn pas binnen is.

Zal ook wel een keertje naar een skirm gaan om te kijken hoe dat gaat bij combat outpost.

Kan je bij zon skirm alles huren/lenen? Replicas en veiligheidsspul?

Welkom! Ik woon zelf in Groningen, maar ben wel eens in combat outpost/ghost town geweest. Ik kon daar toen alles huren: een G36 met gezichtsbescherming en vest.

Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar jouw SSP1. Ik zit zelf nog te twijfelen tussen een SSP1 of een Hi-capa 5.1 van Tokyo Marui

• Leuk
Waarderingen: Martien
Welkom op het forum.
Als je toch zo graag wil sniperen kan je wellicht beter een ssx23 of mk23 kopen aangezien die stil zijn.

• Leuk
Welkom op het forum :).
Bij redelijk veel locaties kun je alles wel huren, mocht je twijfelen kun je altijd contact met ze opnemen wat er mogelijk is. Maar hou er rekening mee dat niet iedereen huurkits heeft.

• Leuk
welkom op het forum! kijk vooral eens door mijn beginnershandleiding, vooral het deel over sniperen is waarschijnlijk interessant voor je.

top! gelijk ff een vraag welke locatie ga jij meestal naar toe voor skrims? want helaas zijn we hier nog niet zo ver

Even update. Pasje van NABV is binnen. De SSP1 is ook binnen. Wat een cool ding. Voelt behoorlijk degelijk. En heb zelf wel aantal keer met echt vuurwapen geschoten en dit voelt redelijk vergelijkbaar. Op 10m is deze ssp1 loepzuiver.

Ben nu bezig om een target box te maken om wat te oefenen.

@jero ben nog nergens geweest. Zal dit uiteindelijk wel ergens doen. Zal 1ste keer wel in oud tonge gaan.

dat zelfde geldt ook voor mij martien.
target box zijn makkelijk te maken en weet dat je voor paar euro al makkelijk behoorlijk wat target kaartjes hebt

• Leuk