Grote Zoektocht...

Tom van den Bosch

Well-Known Member
2 jul 2017
45
17
Trophies
3
Beste Allemaal,

Ik merkte dat het marktplaats topic meer geschikt was voor vraag en aanbod, dus probeer het hier maar even.

Onlangs een super vette MP5K gekocht van Maruzen, met een bizarre fire rate. Oud model, dus magazijnen zijn moeilijk te krijgen.

Ik ben dus hard op zoek naar 50 rounds magazijnen (extended) voor de Maruzen MP5K .

Ik blijf nog even zoet doorzoeken, maar mocht iemand een gouden tip hebben, dan ben ik daar heel blij mee.

De volgende online plekken heb ik al gecheckt:
Ehobbyasia
wgcshop
fire-support.co.uk
Airsoft extreme
Redwolf
Tokyo Model Company
UN company
Cobra Airsoft
Airsoft Global
WGC
Dentrinity
Airsoft-War4

Als je wilt weten waar ik het over heb, hier kan je hem zien en het full auto geweld meemaken:

Laatst bewerkt:

Hahaha hele goeie tip! Ik moest lachen, want precies die link had ik ook gevonden en op het oog. Ik stuurde die link door naar de leverancier van mijn Maruzen MP5K, en die bekeken het even, maar vertelde helaas dat het technisch niet goed op elkaar aansluit.

Toch bedankt voor het meedenken! Dit was bijna DE oplossing geweest :)

Kan de fabrikant je niet vertellen aan welke dealers/verkooppunten ze leveren?

Daarnaast is een 50 rounds mag met zo’n rate of fire niet heul veel ;)

S&L heeft ze weliswaar op de site staan maar volgens de site ook geen op voorraad.

Ik denk dat TS zichzelf een zeer zeer zeer moeilijke en dure speurtocht heeft gegeven.
Beste optie met kans op succes is de magazijnen apart te bestellen/zoeken via een request. Impulse101 biedt dan waarschijnlijk de grootste kans op succes omdat dat een in Japan gevestigde firma is. Echigoya een mail sturen is ook een optie.

En een ps: absoluut GEEN green gas in die mp5k

@Joris @ben @Oddball Jullie zijn super! Bedankt voor het mee zoeken en meedenken :)

Joris, goeie tip! Ik ga nog even proberen om ze te contacten, ook al kon ik in eerste instantie van het merk Maruzen zelf geen email vinden. Heel hun site heeft namelijk een japanse inhoudt. En geen "contact" pagina, nadat ik het had vertaald. Enne je hebt zeker gelijk, maar 50 rounds is het grootste formaat wat geschikt is voor dit beest haha.

Ben, thanks! Alleen hebben die het indd niet op voorraad. Had ook al contact gehad via de mail.

Oddball, wat bedoel je met de afkorting TS? Ik neem aan dat je mij bedoelt haha. Als je andere MP5, MP5k of andere coole primairy modellen/merken kent, op gas, met zo'n rate of fire, zijn die tips uiteraard ook meer dan welkom ;) Die een minder grote zoektocht vereisen dan haha.
Ik ga zeker een mailtje sturen richting Impulse101 en Echigoya. En bedankt voor de waarschuwing over dat green gass! Mijn ogen vielen er ook al op, maar ik was er nog niet heel erg bewust van. Goed dat je het zegt. Anders had, wie weet, ik het goed verpest haha.

Tom