hallo, al lang lid, maar eerste keer posten

Ome_Philip

New Member
19 apr 2016
4
1
Trophies
3
hallo, ik ben Mickey, 27 jaar oud en woon in Leiderdorp.
Ik airsoft sinds 2016 en ben al een tijdje lid van dit forum dus het werd wel eens tijd om mijzelf voor te stellen.

Ondanks de alle tips toch begonnen met een sniper (well mb06), en dat is zo goed bevallen dat ik nog steeds als "main" nu mijn Bar 10 meeneem naar skirms. Door mijn voorkeur voor de sniper heb ik praktisch geen ervaring in cqb, al waren de paar keer dat ik indoors ben gaan skirmen ook wel erg leuk.

Desondanks heb ik ook 2 m4 AEG's ter afwisseling en om gewoon lekker aan te knutselen, want naast skirmen is het repareren/upgraden van de replica's en gear net zo leuk, 50/50 voor mij:)

Mijn "arsenaal" bestaat tegenwoordig uit 2 snipers (well mb06 en een BAR10), 2 m4's (een Ares Amoeba am09, een APS guardian (geen idee welk model precies), een TM Deagle, kjw m92 en en ASG Derringer.

Als er iets is waar ik mee kan helpen stuur maar n PM, al ben ik niet heel erg actief op dit forum zal ik je zo goed mogelijk proberen te helpen ;)
 
Welkom op het forum! Iemand die een derringer heeft is een persoon naar mijn hart.