Hallo allemaal

williamwhite

New Member
20 okt 2016
3
3
Trophies
2
Hi,

Laat ik me even voorstellen.
Ik ben 49 jaar en sinds begin dit jaar met airsoft begonnen. en helaas....volledig verkocht aan deze geweldige sport. Druk bezig om ook te kijken nog wat extra s voor de NABV te deon en natuurlijk mensen op dit forum te verve|&(&* ik bedoel vermaken :)

Verder woon ik in het mooie Brabant, al verlaat ik het wel eens richting Oude Tonge om daar te proberen mijn mede shutters te raken met de bb's. Vooralsnog hebben zij meer succes dan ik, maar ik heb er niet minder lol om.

Leuk jullie te ontmoeten en misschien zien we elkaar een keer ergens.

gr WIllie

• Leuk
Waarderingen: Jan
Hi,

Laat ik me even voorstellen.
Ik ben 49 jaar en sinds begin dit jaar met airsoft begonnen. en helaas....volledig verkocht aan deze geweldige sport. Druk bezig om ook te kijken nog wat extra s voor de NABV te deon en natuurlijk mensen op dit forum te verve|&(&* ik bedoel vermaken :)

Verder woon ik in het mooie Brabant, al verlaat ik het wel eens richting Oude Tonge om daar te proberen mijn mede shutters te raken met de bb's. Vooralsnog hebben zij meer succes dan ik, maar ik heb er niet minder lol om.

Leuk jullie te ontmoeten en misschien zien we elkaar een keer ergens.

gr WIllie
Welkom willie en geniet van deze mooie sport ! Ondanks dat je nu meer een doelwit bent dan een jager, zal je door de loop van de tijd heen vast wel beter worden en word jij de jager ;) voor nu, hou vol haha! :P

Dat heb ik ook nog steeds hoor, maar het gaat mij ook meer om de lol die je hebt met mensen.
Heel veel plezier in deze mooie sport!

Welkom!

Het geraakt worden (en dan meestal ook niet eens een idee hebben vanuit waar precies...) klinkt heel herkenbaar! Het juist omgaan met je omgeving en daar gebruik van weten te maken is absoluut iets wat je een voordeel oplevert, maar dat is nog niet altijd even makkelijk merk ik :)

Groet,
Peter

Ha Willie,

Wat goed dat je ook bent begonnen aan deze te gekke sport!

Wat voor gear en replica heb je?

Welkom Willie op dit forum en deze sport.
Ben (nog) net zo oud en net zo bezeten van airsoft.
Ook ik en met mij vele anderen zijn zeer nieuwschierig naar de voorkeuren van replica's van andere spelers.
En dan het liefst met foto's.;)

Bedankt voor het warme welkom!

Ik heb de eerste keren gespeeld met de gear van een ander,. En dat was, in mijn geval, maar goed ook. Geweldige replica's maar wel erg groot en zwaar voor de kleine(re) binnen ruimten.

Dus mijn eerste Replica die ik van mijn vrouw kreeg was de p90. Lekker kort en toch een echte :)
Vervolgens wilde ik ook graag de (voor mijn gevoel bijbehorende f2000). Daar las ik veelal over problemen met de Electra aan boord. Mijn zinnen langzaam aan het verzetten gegaan naar andere zoals de Steyr, totdat ik een hele mooi (2e handse) f2000 tegenkwam waar meteen stond dat bij dat wapen het electra probleem was opgelost. Je raadt het al.....mijn tweede replica is nu ook binnen en idd geen problemen. Deze gaat voor binnen mee als reserve. Want die p90 moet wel echt gebruikt worden ook, anders is er geen replica groot genoeg om mijn vrouw te stoppen :p

Als side arm (ik weet het misschien wat saai) een mooie, ook 2e hands) we 1911 erbij genomen. En nu moet ik mezelf inhouden er is veel te veel mooi spul.

Ondertussen mijn Umarex Dominator verkocht. Voor de kenners een pcp luchtbuks. Dat geld is dus in de f2000 gegaan.

Foto's gaan nog wel een keer komen :)

iedereen gegroet,

• Leuk
Waarderingen: Vladimir en Jan
Nice,welk merk is de F2000?
Ik ben net klaar met het voor het eerst uit elkaar schroeven van mijn vrouw haar G&G F2000 om hem te spuiten.
Erg ingewikkeld ding van binnen.
Nu is mijn vrouw helemaal in de bullpup's en heeft ze tijdens onze laatste skirm bij Chapter 4 een P90 overgenomen van 1 van de spelers.
Ze heeft ook nog een AUG-A1 in typhoon camo.

Wat wel lekker is van die F2000 is dat hij gewone M4 magazijnen eet.
Want met al die verschillende replica's word het al gauw ernstig onoverzichtelijk met de mag's.

1911's zijn NOOIT saai.;)

De f2000 is ook een G&G. En ja die ziet er best lastig uit van binnen :) En je vrouw heeft een p90 en ook een Steyr.....Nooit meer laten gaan zou ik zeggen :)

Voordeel van de p90 magazijnen is dan weer dat er in highcap 300 bb's in kunnen die je vervolgens in een keer naar buiten kunt duwen. Je hoeft die maar één keer op te winden... Is inderdaad wat minder realistisch, maar het zijn gigantische magazijnen om mee te sjouwen :)

En ik vind de 1911 een zeer fijnen replica. Maar je ziet er wel veel....ik wil nog een keer een Five seveN voor bij de p90 en f2000

Ik heb zelf ook een 1911, groot fan van dat ding.

Vind het nog wel meevallen hoeveel je er ziet, tot nu toe worden de skirms waar ik kom gedomineerd door Glocks :P Anderzijds moet je je er niks van aantrekken, gewoon nemen wat je mooi of leuk vindt. Ik heb zelf houten grips op mijn 1911 gezet voor wat meer unieke waarde.

• Leuk
Waarderingen: Vladimir
O.K.ik bedoelde eigenlijk walnut wooden grips.
Voor de klassieke look.
Thx anyway.;)

O.K.ik bedoelde eigenlijk walnut wooden grips.
Voor de klassieke look.
Thx anyway.;)

U vraagt, wij draaien! Check deze: http://www.shooting-supplies.eu/en/...es/pachmayr-custom-laminate-grip-pannels.html

De half checkered variant is nog te krijgen (andere is uitverkocht). Ik vind hem heel bruut! (zie hieronder, de rechter variant).

1911GripPanels_LG.jpg

• Leuk
Is inderdaad wel goedkoper :) maar die shop die ik linkte, zit in Luxemburg dus ook daar hoef je geen invoerrechten of BTW toe te voegen.

EDIT: Er wordt wel aangegeven dat KWC niet past (ik geloof dat jij ook een KWC had).. ik weet alleen niet waarom niet. Kan zijn dat je nog wat extra moet uitdremelen of dat de KWC schroeven niet passen.

Heren het is niet netjes om een topic te hijacken. graag een eigen topic hiervoor openen en dan de discussie daar verder voeren.

• Leuk
Welkom Willie
Veel plezier hier ,de hulp die je krijg is fenomenaal te noemen .
Zie je niet veel meer in het verenigings- leven.

GR Dirk

• Leuk
Sorry @Sander, na deze post had ik inderdaad gemerkt dat we het topic een beetje gekaapt hebben. We zullen ons vanaf dit moment onhouden van meer off topic opmerkingen :D