Hallo allemaal!

Dennis Hibma

Active Member
28 jul 2017
31
9
Trophies
3
IMG_7306.JPG
Hallo mede airsoftliefhebbers,

Even voorstellen. Mijn naam is Dennis Hibma (op de foto), een relatief nieuwe airsoftspeler uit het Noorden.
Vorig jaar ben ik begonnen met de sport toen ik er achter kwam dat een goede vriend van me aan airsoft deed.
Mijn passie voor airsoft begon een aantal jaar geleden al, maar destijds was de sport in Nederland nog niet toegestaan. Hierdoor heb ik toen helaas hetgeen waar ik zo warm van werd, moeten laten gaan.

Maar vorig jaar kwam ik er dus achter dat de tijd voor Nederland was aangebroken. Ik ging als introducé met die vriend in kwestie mee naar een skirm bij Balls and Arrows en leende daar zijn M4. Ik kwam er meteen achter dat mijn passie voor airsoft nooit was verdwenen en vroeg gelijk na de skirm mijn eigen NABV lidmaatschap aan. En hier ben ik dan.

Ik heb naast deze vriend niet veel contacten in de airsoftwereld, dus het lijkt me leuk om jullie bij een skirm te mogen ontmoeten. Ik ben vooral actief in het Noorden van het land, maar ben wel van plan om ook locaties te bezoeken die wat verder van huis zijn.

Groetjes voor nu, maar misschien tot snel!

Dennis
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Xandor
Welkom op het forum!

En is dat jou persoonlijke MP5? Mooi apparaat! ^^
Dankje! Ja dat is mijn cyma mp5sd6. Op een vervangen main spring na nog geen inwendige upgrades gedaan. Wil de nub, bucking, en inner barrel nog vervangen binnenkort!
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Dankje! Ja dat is mijn cyma mp5sd6. Op een vervangen main spring na nog geen inwendige upgrades gedaan. Wil de nub, bucking, en inner barrel nog vervangen binnenkort!

Nice! Ik wil er later misschien nog een halen voor m'n AT-loadout en als uitleen apparaat voor intro's ^^
 
  • Leuk
Waarderingen: Dennis Hibma
Welkom op het forum Dennis! Ik lees 'Speler uit het noorden' als 'iemand die verdomd dicht in de buurt van Bunker Hill & Outpost Delta 19 woont' #jaloers ;-)