Hallo allemaal

Rowan

New Member
6 okt 2018
2
0
Trophies
1
Hallo allemaal

Mijn naam is Rowan 24jaar

En kom uit Zeeland

Ben nieuw op het forum en door filnpjes en nieuwschierigheid wil ik wel wat meer weten en doen voordat ik een navb pas aanvraag

Aangezien ik geen mensen ken in de airsoft wereld, daarom ben ik op dit forum terrecht gekomen

Mvg Rowan
 
Welkom, ik ben zelf ook aardig nieuw op het gebied van airsoft, en heb zelf ook paintball gespeeld.
airsoft is voor mij vele malen leuker.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rowan
Hallo allemaal

Mijn naam is Rowan 24jaar

En kom uit Zeeland

Ben nieuw op het forum en door filnpjes en nieuwschierigheid wil ik wel wat meer weten en doen voordat ik een navb pas aanvraag

Aangezien ik geen mensen ken in de airsoft wereld, daarom ben ik op dit forum terrecht gekomen

Mvg Rowan

Hey Rowan,
Je hebt op dit forum natuurlijk de kalender.
Ghost town in Oude Tonge is denk ik een locaties welke het dichtst bij je is.
In de kalender zie je vaak evenementen van hun voorbij komen, daar wordt dan op gereageerd en kan je wellicht aansluiten.
leer je meteen wat mensen kennen :)

Ik speel zelf in Leiden, mocht je het leuk vinden om een keer mee te gaan ben je welkom!
 
Let erop dat wat er hier in de kalender staat niet alle evenementen van de NABV zijn, maar puur waar iemand een topic over heeft aangemaakt in het skirmen tabblad.

Mocht je overzicht van alles willen hebben, dan even kijken op de website van de NABV en dan evenementen of skirmen.nl (soort Google maps met layover van de evenementen)
 
Let erop dat wat er hier in de kalender staat niet alle evenementen van de NABV zijn, maar puur waar iemand een topic over heeft aangemaakt in het skirmen tabblad.

Mocht je overzicht van alles willen hebben, dan even kijken op de website van de NABV en dan evenementen of skirmen.nl (soort Google maps met layover van de evenementen)

Ja goed punt @JWieleman ik had het idee dat wanneer je mensen van het forum direct wilt leren kennen dan je via de kalender hem in de gaten kan houden.
Heb zeker het idee dat airsofters super sociale mensen zijn, bij skirms leer je altijd weer nieuwe mensen kunnen dus ook als je helemaal alleen gaat (wat mijn eerste keer ook zo was) leer je meteen nieuwe mensen kennen.