Hallo allemaal

Badassoverlord

New Member
5 jan 2021
3
0
Trophies
1
Mijn naam is Joris Ravensbergen, ik ben 26 en ga na er lang van een afstand van genieten dit jaar beginnen met Airsoft!

Nu heb ik al wel een idee over wat voor gear ik ga nemen maar ik heb toch nog wel een aantal vragen.

Aler eerst vroeg ik mij af of je het ook moet aangeven als je de Airsoft tools gaat kopen aangezien je dit wel moet doen als je hem vanuit huis ergens mee naar toe neemd.

En misschien de belangrijkste vraag,
Ik heb wel even gekeken naar evementen op de NABV site en ik denk dat het door de corona maatregelen komt maar ik zie op los van de baan in Almere geen open skirm game evenementen. Is dat gewoonlijk of zie ik het niet goed?

Anyway, ik heb er zin in om te gaan beginnen en in de tussentijd kan ik goed alle spullen bij elkaar verzamelen!

Laatst bewerkt:
Welkom op het forum, we spreken niet van wapen maar van AA (Airsoft Apparaat) of replica.
Als je iets beter leest op de nieuws berichten op de nabv site dan weet je meer!

Mvg: m14shooter

I
Welkom! Welke regio ga je spelen?
Ik woon momenteel in Zoetermeer en ben voornamelijk afhankelijk van het OV maar daar kom ik al een heel end mee.

Ik zat zelf te denken dat ik het liefst outdoors wil spelen en wat ik tot nu toe zag zitten er in en rond de randstad gelukkig een aantal.

Omdat sporten in groepsverband nu geheel is verboden, kunnen ook skirms helaas niet door gaan.

Verder hoef je niets vast te leggen als je van of naar een winkel reist met je replicas. Ook van en naar een evenement hoef je verder niet vast te leggen.
Bij een mogelijke controle is je pasje en een logische reden om er mee te reizen voldoende. Van en naar het buitenland hoeft eveneens niet vastgelegd te worden.

Voor oefenen/trainen/afstellen whatever bij een mede nabv lid dien je wel een prive evenement aan te maken. Naar dit evenement reizen zelf dus verder niet. Onderling verkopen leg je doorgaans ook niets voor vast. Valt dus best mee hoe streng het is, zolang je er maar normaal en verstandig mee om gaat.

• Leuk
Waarderingen: ed68
Omdat sporten in groepsverband nu geheel is verboden, kunnen ook skirms helaas niet door gaan.

Verder hoef je niets vast te leggen als je van of naar een winkel reist met je replicas. Ook van en naar een evenement hoef je verder niet vast te leggen.
Bij een mogelijke controle is je pasje en een logische reden om er mee te reizen voldoende. Van en naar het buitenland hoeft eveneens niet vastgelegd te worden.

Voor oefenen/trainen/afstellen whatever bij een mede nabv lid dien je wel een prive evenement aan te maken. Naar dit evenement reizen zelf dus verder niet. Onderling verkopen leg je doorgaans ook niets voor vast. Valt dus best mee hoe streng het is, zolang je er maar normaal en verstandig mee om gaat.

oke dat wist ik ook niet ik ging er ook van uit als ik naar een winkel of training ga het moest op geven maar dat is dus niet zo

Welkom op het forum! Genoeg tijd inderdaad om goed na te denken over waarmee je zou willen beginnen.