Hallo allen!

Brian.B

Member
14 mei 2017
13
14
Trophies
2
Ik zal me eens voorstellen:

Ik ben Brian, ik ben 18 jaar oud en woon in de omgeving van Vinkeveen(Vlak bij Amsterdam). Ik volg al een paar jaren verschillende airsoft youtubers en ik ben sinds november 18. Ik heb recent mijn VWO-diploma gehaald en ik heb nu een tussenjaar. Dit tussenjaar wil ik niet stil zitten dus heb ik besloten ook zelf te gaan airsoften. Ik heb mijn VOG aangevraagd en zal hier zo'n vier weken op moeten wachten.
Zelf heb ik nog nooit geairsoft maar ik ben er heilig van overtuigd dat het iets voor mij is aangezien ik in de toekomst iets bij defensie wil doen.
Aangezien ik minimaal vier weken op mijn pas moet wachten wil ik ondertussen graag een keer als introducé spelen, daarom ook mijn vraag of iemand misschien zo aardig is om mij een keer als introducé mee te nemen naar een skirm in de regio van Amsterdam of de velden bij Almere en Lelystad waar ik een huurset kan gebruiken. Zodat dat ik een beetje het gevoel kan krijgen voordat ik mijn eigen replica aanschaf.

Al kan ik een keer met iemand mee dan hoor ik dat graag!
Ik hoop dat ik het komende jaar kan genieten van airsoft!

Alvast bedankt!

(Al zijn er mensen die ook handige gear te koop hebben staan dan hoor ik dat graag!)
 
  • Leuk
Waarderingen: WillemRT en Jan
Welkom op het forum! Een VOG duurt normaal niet zo lang hoor, tenzij je wat op je kerfstok hebt ;)
In het marktplaats gedeelte van het forum komt regelmatig gear langs die wordt verkocht. Je zou daar vast even kunnen kijken.
Voor een eerste skirm is Balls and Arrows wel een leuke locatie. Daar gaan vaak forumleden heen waar je zo bij aan kan sluiten. Daarvoor moet je even de skirm sectie hier in de gaten houden.
Bij elk veld kan je jezelf aanmelden, en als je daar een huurkit neemt schrijft de organisatie je in als introducé. Zo ben je niet afhankelijk van andere mensen ^^
 
Hallo @Brian.B,

Ik ben zelf ook net 18 geworden(29 december) en ook mij leek het heel erg leuk om te gaan airsoften, en melde mij toen ook aan voor een open skirm bij balls en arows, ik heb het toen zo goed ervaren dat ik mezelf nog een paar keer heb ingeschreven. Toen kwam ik op het punt dat ik het zo leuk vond dat ik me eigen gear ben gaan aanschaffen, en dat heb ik nu bijna allemaal bij elkaar.

Zoals je leest ben ik ook net begonnen maar heb ik al wel het een en ander gekocht en meegemaakt.
Als je het leuk lijkt kan je je inschrijven bij balls en arows en ontmoeten we elkaar daar. Je ervaart het namelijk het beste als je daadwerkelijk aan een skirm deelneemt.

Groetjes,
Steyn
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
hoi brian ik wil je ook wel onder mijn hoede nemen voor bijvoorbeeld bij rsl assendelft
als je dit wat lijkt stuur maar een pm en gaan we vanuit daar verder

Groetjes,
Chris
 
Welkom op het forum! Een VOG duurt normaal niet zo lang hoor, tenzij je wat op je kerfstok hebt ;)
In het marktplaats gedeelte van het forum komt regelmatig gear langs die wordt verkocht. Je zou daar vast even kunnen kijken.
Voor een eerste skirm is Balls and Arrows wel een leuke locatie. Daar gaan vaak forumleden heen waar je zo bij aan kan sluiten. Daarvoor moet je even de skirm sectie hier in de gaten houden.
Bij elk veld kan je jezelf aanmelden, en als je daar een huurkit neemt schrijft de organisatie je in als introducé. Zo ben je niet afhankelijk van andere mensen ^^
Owh top bedankt, ik las namelijk dat het aanvragen van een VOG zo'n vier weken duurde. Bij mij zal er zeker geen hinder zijn want ik ben altijd heel braaf geweest ;) Daarnaast wist is ook niet dat je automatisch als introducé wordt ingeschreven als je een huurkit neemt. Bedankt voor de tips!
 
  • Leuk
Waarderingen: ChaoSState
Hallo @Brian.B,

Ik ben zelf ook net 18 geworden(29 december) en ook mij leek het heel erg leuk om te gaan airsoften, en melde mij toen ook aan voor een open skirm bij balls en arows, ik heb het toen zo goed ervaren dat ik mezelf nog een paar keer heb ingeschreven. Toen kwam ik op het punt dat ik het zo leuk vond dat ik me eigen gear ben gaan aanschaffen, en dat heb ik nu bijna allemaal bij elkaar.

Zoals je leest ben ik ook net begonnen maar heb ik al wel het een en ander gekocht en meegemaakt.
Als je het leuk lijkt kan je je inschrijven bij balls en arows en ontmoeten we elkaar daar. Je ervaart het namelijk het beste als je daadwerkelijk aan een skirm deelneemt.

Groetjes,
Steyn
Bedankt voor de tips. Zelf ben ik iemand die al snel geld uitgeeft aan dingen die mij leuk lijken. Aangezien ik er 99,99% zeker van ben dat deze sport iets voor mij is ben ik denk ik wel eerst van plan om wat standaard gear te kopen zoals camouflage kleding, schoenen en gezichtsprotectie
 
Welkom @Brian.B !
We gaan elkaar vast een keer zien op het veld in Lelystad.
Veel plezier op het forum!
 
Welkom welkom en tot ziens op het veld. En houd inderdaad het skirm topic in de gaten
 
Welkom op ons forum!

Wat goed dat je de VOG al hebt aangevraagd :) Weet je al wat voor gear je wilt nemen?

@chris93 Te gek dat je dit aanbied! Hartstikke bedankt.
 
Welkom op het forum.
VOG duurdt niet zo lang hoor ik en mijn neef hebben het vorige week gedaan bij ons beide duurde het een week.
Maandag op de post Zaterdag binnen beide waren zelfs al op Dinsdag goedgekeurd maar ze posten alleen Vrijdag bij Justis denk ik.
In totaal was het voor ons 12 werkdagen van inschrijving NABV tot ontvangen pas.
Ik zie nu helaas wel op NABV website dat er storing is bij Justis op het moment.
 
Welkom op het forum, ik zelf ga vaak naar lelystad top veld! Ben net terug van vakantie dus hou die skirm forum in de gaten want ik ga regelmatig ;)
 
Welkom op het forum! B&A in Lelystad is zeker een leuk veld, zeker voor de 1e keer ^^
 
Welkom op ons forum!

Wat goed dat je de VOG al hebt aangevraagd :) Weet je al wat voor gear je wilt nemen?

@chris93 Te gek dat je dit aanbied! Hartstikke bedankt.
Jaa ik ben vandaag langs Combatshop.com geweest in Montfort, fantastische service! Heb mijn standaard gear zoals kleding, schoenen, bril, battle belt, cap en lowerface protection gehaald. Nu wachten op de pas en dan een replica halen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
@Jan ik bied het altijd aan omdat ik weet hoe het is om op dit gebied afhankelijk te zijn van orgas

Tis niet erg ofzo maar in mijn geval was het letterlijk alsvolgt:
Chris je luistert nu heel goed een misstap en de groeten niet dat ik het nodig had ofzo ik kan er tegen kwa directheid maar anderen wellicht niet hoop alleen wel dat de nabv meer voor ons kan gaan betekenen ipv als eerste alle wensen van de overheid dan de orgas wij als leden helemaal onderaan het lijstje maar goed dat we mogen airsoften ben ik al blij mee:)

Back on topic
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan