Hallo, daar...

Brisky

New Member
22 aug 2017
4
1
Trophies
2
Hallo, Ik kom me ook maar even voorstellen, dan.

Mijn naam is Wietse Korver, ik ben 18 jaar oud, uit Noord-Holland.

Airsoft heb mij van kinds af aan al aangesproken! Ik kan me nog herinneren dat ik als 15-jaar oud jongetje niet kon wachten om eindelijk achttien te worden, zodat ik aan de sport kon beginnen.

Ik ben net nieuw aan deze sport. Zo nieuw, dat ik nog nieteens mn' eerste game heb meegemaakt. Inplaats daarvan ben ik tot nu toe, nog bezig met alles regelen wat ik daarvoor nodig heb, terwijl ik ondertussen tegen elk probleem aanloop wat je je kan voorstellen.

(Airsoft replicas uit amerika bestellen, online de verkeerde oplader voor een li-po batterij bestellen, en hem vervolgens terug naar de winkel brengen om hem in te ruilen voor de juiste lader, waarna je erachter komt dat de winkel je een chinese naamaak heeft aangelapt voor 60 euro, ETC...)

Ik heb van vele mensen gehoord dat airsoft een ontzettend leuke sport is. En ik hoop maar dat het al deze moeite waard is!

De replica die ik besteld heb, (maar die nog niet in NL aangekomen is) is een ICS L85A2 aeg.
Een secondairy heb ik nog niet. En, voor de BDU's helmen, vesten, etc. ken ik nog wel een mooie legerdump als aderessje!

Als iemand nog wat advies heeft over hoe ik het probleem met die neplader moet afhandelen, (een imax B6AC) en wat de beste plek is om een echte lader te kopen, dan hoor ik het graag!

Welkom op het forum, lol mag ik een gok wagen voor de neplader? QTAC? Ik heb hem ook, werkt prima en meestal is het niet zo heel erg, iets minder nauwkeurig maar dat maakt voor het opladen niet super veel uit. Enigste is dat je gewoon veels te veel hebt betaald. Als je straks een vervangen zoekt, dan zou ik hobbyking in de gaten houden gezien die wel de echte verkopen.

• Leuk
Waarderingen: Jan
Oei maat, volgende keer beter. Waar heb de je replica bestelt? Het is het bijna nooit waard om te importeren uit de vs, gezien de hoge verzendkosten, lange verzendtijd plus natuurlijk de importkosten. Dankzij de eu heb je een enorme regio waarbinnen importeren gemakkelijk is, en verzendkosten meestal goed te doen zijn.
Mijn vast stekjes zijn:

Gunfire (polen)
Taiwangun (polen)
Firesupport (uk)
airsoft entrepot (frankrijk)
powair6 (frankrijk)
airsoftpro (tsjechie)

In ieder geval welkom, ik hoop dat je je zal vermaken in de wondere wereld van airsoft.

• Leuk
Waarderingen: M14shooter
Welkom!

Heb je wel je nabv pas? Want anders mag je je replica niet eens in huis hebben namelijk ;)

Vergeet ook geen goede bril en schoenen te kopen :)

• Leuk
Waarderingen: Camilo en Pietjepuk123
Welkom hier!

Wat @bvdzeeuw zegt inderdaad, let er wel op dat je in het bezit bent van je NABV pas! ( Welke je uiteraard alleen kan bezitten als je geldig lid bent ) :)

Veel plezier in de sport!

• Leuk
Waarderingen: Camilo
Welkom op het forum!

Aanrader, ga naar een open skirm en huur als je nog niets hebt :)
En ja, dat kan in je spijkerbroek en tshirt, want je moet toch een keer starten. (deed ik ook, niemand keek raar op)

Welkom op het forum! Balls and arrows is een leuk veld voor een 1e keer :D

Welkom!

Jammer dat je al een mindere ervaring hebt opgelopen in de korte tijd dat je met airsoft bezig bent. :(

De l85 is wel een toffe replica! Goede keuze :D

Welkom Wietse. Originele Imax B6AC kun je ook bij Great Oak Dumpstore (@Boudewijn) bestellen. Krijg je als forumlid nog korting ook

• Leuk
Waarderingen: Brisky
Welkom op dit gezellige forum waar we vrij kunnen praten over onze verslaving

Bedankt voor de vele warme welkompjes!

@bvdzeeuw @Strelok
Geen zorgen, de NABV lidmaatschapspas heb ik al thuis liggen!
Ik ben redelijk bekend met de nederlandse wetgeving, dus ik wist al dat ik niet zomaar een "echt-gelijkend-wapen" in bezit mag hebben.
Toch bedankt voor de waarschuwing!

Voor de nepoplader heb ik trouwens mijn geld teruggekregen. En ondertussen heb ik een echte besteld.

+Goeie service van Shogun! (de winkel)

• Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123
Hi there,

It's always great to see someone with a SA80. Maar helaas heeft de ICS minimaal 1 mankmentje en dat is de hop-up arm. Via FB groep SA80 owners group kun je veel vragen stellen mbt je L85. Hier is ook iemand die metalen hop-up armen heeft gemaakt voor de ICS L85/86 zodat deze wel gewoon werken. Zelf bezit ik de L86 LSW. Is een leuk ding maar zou mooier zijn als DMR. Alleen daar ben ik teveel voor in de front linie gekke dingen aan het doen (zoals bajonet kills :P ) Als je via hobbyking via batterij zoeker zoekt kun je met de afmetingen van je handguard een leuk e LIFEPO 9,9V batt oeken die er mooi in past. Je kan er ook een DanielDefense ris op zetten doormiddel van een adapter te gebruiken.
Wil je een grenadelauncher er op zoals in het echt dan is dat ook nog mogelijk. stuur me dan maar PM. Ook voor verdere vragen over een SA80 (L85,L86,L22(L85AFV)).

Verder welkom op het forum hier

• Leuk
Hoi Welkom op het forum.

Yes, weer een ICS L85 er bij op het veld :)
Zelf ook tevreden gebruiker van deze mooie replica.

Ben wel benieuwd wat je in totaal kwijt gaat bent na alle extra kosten.
Ben bang dat je niet onder de €390 gaat komen. (heb ik er 4 jaar geleden voor betaald)

Wat toothpick zegt, mooi 9.9 Lifepo in knallen. gaat als de brandweer.

Succes, en tot op het veld.

• Leuk