Hallo ik ben nieuw hier.

Samsara

New Member
24 nov 2024
1
0
Hallo beste Airsoft liefhebbers,
Ik ben Henri, Nick name "Samsara" een nieuwkomer op het forum en in de Airsoft sport.
De afgelopen weken heb ik veel informatie gezocht over wat Airsoft is, veel gelezen over de sport en uiteraard veel video's gezien.
Inmiddels ben ik ook bezig om mezelf aan te melden bij het NAVB, maar eerst moet ik mijn VOG nog regelen en mijn pasfoto.
Via, via kwam ik op dit Airsoft form terecht en ik heb mezelf dan ook gelijk aangemeld.
Omdat ik een groentje ben betreft Airsoft heb ik nog super veel vragen, en nog heel wat te leren. Mochten jullie vragen hebben aan mij stel ze gerust.
Nu zou ik mezelf eerst willen verdiepen in de (Bescherming) kleding, Voor ik mezelf ga verdiepen in de wapens en in de BB's, rookbommen, en wat er alzo meer wordt gebruikt of mag worden gebruikt.

Om maar meteen met de spreekwoordelijke deur in huis te vallen hier al wat vragen:

Welke merk voor o.a.: Helm, vizier of bril en andere bescherming raden jullie aan?
Welke winkels raden jullie aan, zowel online als die je echt kunt bezoeken.
Waar moet je op letten bij de keuze van een helm en oogbescherming?
En zijn er dingen waar je extra op moet letten bij het aankopen van je kleding, bescherming artikelen ?

Vast hartelijk dank
en wellicht komen we elkaar ergens tegen?
Vriendelijke groet
Samsara (Henri)