Hallo ik zal me even voor stellen

Mauren Boelmans

New Member
23 jul 2014
4
0
Trophies
1
<font face="Arial, Verdana" size="2" style="font-family: Arial, Verdana; font-size: 10pt; font-style: normal; font-variant: normal; font-weight: normal; line-height: normal;">Ik ben Mauren Boelmans 20 jaar en kom uit Den Oever </font>
<font face="Arial, Verdana" size="2">Ik zit op het Friesland College in Leeuwarden en volg de opleiding podium en evenementen techniek, ik werk ook bij een audio en licht verhuurbedrijf i</font><font size="2">n Noord-Holland. daar door kan ik deze hobby een beetje financieren haha. </font><font size="2">
</font><font size="2"><font face="Arial, Verdana" size="2">12 april 2014 heb ik mijn aller eerste keer geairsoft, op de </font><font face="Arial, Verdana">introducé</font><font face="Arial, Verdana" size="2"> dag van balls and arrows deze dag vond ik zo leuk dat ik toen zeker wist dat ik wilde gaan airsoften.</font></font><font size="2">
</font><font size="2">ik ben rond 2009 met airsoft in aanraking gekomen, als klein kind mee met mijn ouders naar italie of frankrijk waar de airsoft apparaten in de supermarkten lagen xD, toen kocht ik ook elk jaar weer z'n cheap ass apparaat wat ook ongeveer 2 a 3 weken na aankoop gewoon uit elkaar viel, en ja de apparaten gingen ok dus mee de grens over naar NL. Klopt ik had nog geen NABV pas maar dat bestond ok nog helemaal niet in NL, die apparaten waren gewoon illegaal maar geef toe toen we klein waren deden we dit allemaal wel eens. in 2009 was het laatste jaar dat ik airsoft kocht in het buitenland en het mee nam, de apparaten die ik toen heb gekocht hebben vanaf 2010 op zolder gelegen in hun doos en echt gewoon 4 jaar lang niks mee gedaan. ik was ze eigenlijk vergeten dat ik ze had denk ik, tot dat ik er achterkwam dat airsoft een legale sport werd. toen dacht ik toch laat ik een NABV pas nemen en gaan airsoften. natuurlijk duurde dit al met al wel ongeveer een half jaar voor dat ik dit gerealiseerd had, want het is best wel een dure hobby als je wat leuks aan wilt en een leuk apparaat wilt hebben.</font><font size="2">
</font><font size="2">ik had al wat gear besteld voor dat ik mijn pas had want ik dacht dat duurt waarschijnlijk nog wel ff en voor een vest en broek enzo heb je geen NABV nodig.</font>
dus ik had een leuk dealtje met allemaal gear via Taiwangun.com en bestellen maar een 2 weken daarna kwam mijn pas binnen en kon in mijn replica bestellen.die is dus algelopen donderdag binnen gekomen 04-09-14
hier wat foto's van mijn apparaten 
dit is 1 van de 2 apparaten die ik had gekocht in frankrijk ik heb geen idee welk merk het is. ik neem hem wel een keer mee op een skrim <font face="Arial, Verdana" size="2">http://i.imgur.com/qPc2PRM.jpg?1</font>

Dit is de 2e die ik vanaf 2009 al heb ze doen heb goed alleen ja het is allebij spring geladen http://i.imgur.com/Fc0RReT.jpg?1

dan nu de replica's die ik onlangs heb aangeschaft
de CM.030 van Cyma EAPhttp://imgur.com/bUVVxmf

En de P&J PJ4A1http://imgur.com/Qx6rC8k

Mijn aller eerste skrim is op 14-09-14 dan ga ik naar Veluwe Airsoft wie zie ik daar ik kom nogmaals uit Den Oever en dan met de auto naar Hulshorstmensen die mee willen rijden omdat ze geen vervoer hebben en die op de route liggen contact me maar 
voor de rest zie ik jullie a.s zondag in Hulshorst

P.s tuurlijk zal ik deze sport met alle discipline uitoefenen en de regels en eisen volgen zo als de NABV die heeft gesteld 

Hey Mauren,
Ook welkom hier op het ACN forum.
Leuk intro topic met informatie.
''maar geef toe toen we klein waren deden we dit allemaal wel eens''
Nee wij niet, wij hadden een broer die dat deed en wij gebruikten die af en toe ook :)
Taiwangun en gunfire zijn tegenwoordig ook onze hoofd leverancier :) komt zat leuk spul vandaan.
Je zwarte (illegale) apparaat lijkt best wel op een M14 van cyma. Alleen zijn de cyma`s AEG`s.
Cm 030 heb ik ook :) maar dan zelf de slede kick ass zilver geverfd.
See you on the battlefield.
Greetings

Hallo Maureen ik heb je op facebook ook al een  berichtje gestuurd! Dacht dat ik de eenige was uit Den  Oever namelijk! Mooie m14 trouwens en ik speel vrij regelmatig misschien kan je eens mee! Lijkt mij gezellig en het scheelt in de  vervoerskosten! Dus als je wat wil weten  zoek me maar  op gr Gerard

Hallo Mauren, Altijd fijn om nog meer mensen uit de kop van Noord-Holland hier te treffen. 
En ik denk dat het tijd wordt dat we eens gaan polsen of we niet bij de Eendracht kunnen gaan trainen .... 

hi jaa daar ben ik het wel mee eens misschien is dat best een toffe locatie om te airsoften 

Hi Mauren! 
Welkom :D 
Mooie collectie inmiddels! Wat voor camouflage heb je? 

Welkom Mauren,
Mooie verzameling, toevallig ook al wat foto's van wat gear? verder helemaal niet nieuwsgierig ;)

Hi tweeq

Ik zal vanavond even wat dingen posten wat voor gear ik allemaal heb

Sinds vandaag weet ik ook welk gezicht er bij deze naam hoort :)
Leuk je te ontmoeten Mauren.

<font face="Arial, Verdana" size="2">Team Bonny&Clyde heten je ook welkom.</font>Den Oever zei je?En skirmen bij de Eendracht?Wel,ik heb daar uitgebreid gefilmd en het viel mij op dat je daar altijd een fikse wind hebt.Het terrein is volledig onbeschut dus als je bij de bungalowtjes iemand achter een muurtje wilt raken dan hoef je alleen maar rechtuit te schieten,de wind blaast je BB's dan de hoek om.En wij komen uit Julianadorp.Dus meerijden naar bijv.Bunker Hill komend weekend is bespreekbaar.En naar andere events ook natuurlijk.

Ik heb gister nog 2 mensen enthousiast gekregen voor de sport,dus daar horen we binnekort ook wel wat van.Allebei uit mijn straat.En heeft iemand al eens gehoord van team H.A.S.no fear???Dat zijn Heldenaren,meer bekend voor sommigen als jutters en nieuwediepers?!Bijkomstig aardigheidje: mijn vrouw is verantwoordelijk voor de naamgeving van dat team.Dus de sport begint hier aardig te leven.Kan ik alleen maar toejuigen.
armata_PDT_11.gif