Hallo vanuit Zuid-Holland

Welkom op het forum Tom.

Je hoeft je niemand met een NABV-lidmaatschap te kennen, om in contact te komen met de sport.
Kijk enkel even naar Locaties met huursetjes. En schrijf je daar in. Geef aan dat je als introduce mee wilt en alles word voor je geregeld.

Voorbeeld locaties:
Balls and arrows
Bunker hill
Paintball world Arnhem.
Critical hit.

En vast nog meer ;)

Klinkt goed! Maar sommige dingen vind ik nog wel vaag. Zulke events heb ik ook naar zitten kijken, bijvoorbeeld van EventsBakery, en hier werd dan aangegeven dat er met minder realistische wapens werd gespeeld omdat dat moest volgens de wetgeving. (Zie bron: http://eventsbakery.nl/alle-activiteiten/airsoft )

Maar ik ga zeker even kijken bij wat locaties in de buurt. Volgens mij heeft Airsoft Inc. in Den Haag wel realistische wapens, dus ik snap niet waarom Events Bakery dit dan weer niet heeft. Ik ga natuurlijk wel voor de ultimate experience :)
Thanks voor je reactie.
 
Die video's zijn niets vergeleken met het echte werk :p

Maar welkom :) Veel plezier en succes in deze sport.

Groeten uit Haarlem

Whaha ik ben benieuwd ! Die video's werken al verslavend hier, moet je nagaan wanneer ik straks eindelijk weer eens replica's binnen heb, en gezellig mee kan doen met de sport. (Eerder replica's gehad, maar deze zijn helaas afgenomen)
 
Wat hij zegt.. je kan je gewoon aanmelden voor een skirm.. En er zijn er genoeg dus tot aankomend weekend :p



Yep... Ik dacht ook klaar te zijn voor het echte werk na weken video's te bekijken voor m'n eerste skirm.. Kwam ik van een koude, of nou ja in dit geval warme, kermis thuis! Poeh! Lachen!

ANyway... welkom en tot op het veld!

Helaas ben ik dan op vakantie ! Maar waarschijnlijk is het het eerste weekend na vakantie meteen al raak. Word erg lachen denk ik, want alleen die video's is al om te genieten. Waar ga jij meestal skirmen?
 
Klinkt goed! Maar sommige dingen vind ik nog wel vaag. Zulke events heb ik ook naar zitten kijken, bijvoorbeeld van EventsBakery, en hier werd dan aangegeven dat er met minder realistische wapens werd gespeeld omdat dat moest volgens de wetgeving. (Zie bron: http://eventsbakery.nl/alle-activiteiten/airsoft )

Maar ik ga zeker even kijken bij wat locaties in de buurt. Volgens mij heeft Airsoft Inc. in Den Haag wel realistische wapens, dus ik snap niet waarom Events Bakery dit dan weer niet heeft. Ik ga natuurlijk wel voor de ultimate experience :)
Thanks voor je reactie.

Alleen mensen die hun Wapenhandelaarsdiploma hebben en aan allerlei eisen voldoen mogen replicas verhuren of uitlenen (als bedrijf)

Dit is een (illegale) poging de wet wapens en munitie te omzeilen.

Je schiet met airsoft relicas, en of ze er dan uit zien als alien wapens of niet, ze vallen ze nog steeds onder de wet Wapens en Munitie.

Edit: AI heeft Specna Arms en er waren G&Gs onderweg. En nog een ladimg AKs en sinds kort een wand vol met replicas om over td kwijlen, allemaal Umarex.
 
Alleen mensen die hun Wapenhandelaarsdiploma hebben en aan allerlei eisen voldoen mogen replicas verhuren of uitlenen (als bedrijf)

Dit is een (illegale) poging de wet wapens en munitie te omzeilen.

Je schiet met airsoft relicas, en of ze er dan uit zien als alien wapens of niet, ze vallen ze nog steeds onder de wet Wapens en Munitie.

Edit: AI heeft Specna Arms en er waren G&Gs onderweg. En nog een ladimg AKs en sinds kort een wand vol met replicas om over td kwijlen, allemaal Umarex.


Oeps ik gebruikte de kreet "wapens" haha, foutje. Daar moet ik nog aan wennen. Maar wel gek dat er dan verschil is tussen replica's van de ene en de andere vestiging. Van wat jij zegt zou dit allemaal onder 1 dak moeten vallen, zo komt het over.

En wat bedoel je precies met de tekst die je achter "Edit:" hebt geplaatst?
 
Klinkt goed! Maar sommige dingen vind ik nog wel vaag. Zulke events heb ik ook naar zitten kijken, bijvoorbeeld van EventsBakery, en hier werd dan aangegeven dat er met minder realistische wapens werd gespeeld omdat dat moest volgens de wetgeving. (Zie bron: http://eventsbakery.nl/alle-activiteiten/airsoft )

Wtf dit is wel een beetje raar. Zou hier sowieso niet naartoe gaan. Gewoon een dag naar Bunker Hill, Balls & Arrows of Critical hit gaan met een huurkitje. Gaat je goed af en je speelt tussen de "grote jongens" en niet tussen alleen maar nieuwelingen of vrijgezellen feesten. Want als je echt de airsoft sport wil beoefenen ga je dat bijna nooit tegenkomen. Niet om nou gelijk minderwaardig te gaan doen tegenover dat soort spelers maar volgens mij is de gemiddelde serieuze airsofter iets tactischer en speelt iets meer als een bepaalde klasse dan op een vrijgezellenfeest.

Helaas ben ik dan op vakantie ! Maar waarschijnlijk is het het eerste weekend na vakantie meteen al raak. Word erg lachen denk ik, want alleen die video's is al om te genieten. Waar ga jij meestal skirmen?

Ik ontdek de laatste tijd streedt meer velden en heb niet echt een vaste plek. Tot nu toe wel veel in Bunker Hill gespeeld maar ga de komende maanden naar veel andere verschillende velden. Mogelijk dit weekend Wild Mountain en Gasselte, weekend daarop in Almere bij Airsoft heaven. Dus ben veel op de velden te vinden nu :p
 
Wtf dit is wel een beetje raar. Zou hier sowieso niet naartoe gaan. Gewoon een dag naar Bunker Hill, Balls & Arrows of Critical hit gaan met een huurkitje. Gaat je goed af en je speelt tussen de "grote jongens" en niet tussen alleen maar nieuwelingen of vrijgezellen feesten. Want als je echt de airsoft sport wil beoefenen ga je dat bijna nooit tegenkomen. Niet om nou gelijk minderwaardig te gaan doen tegenover dat soort spelers maar volgens mij is de gemiddelde serieuze airsofter iets tactischer en speelt iets meer als een bepaalde klasse dan op een vrijgezellenfeest.



Ik ontdek de laatste tijd streedt meer velden en heb niet echt een vaste plek. Tot nu toe wel veel in Bunker Hill gespeeld maar ga de komende maanden naar veel andere verschillende velden. Mogelijk dit weekend Wild Mountain en Gasselte, weekend daarop in Almere bij Airsoft heaven. Dus ben veel op de velden te vinden nu :p

Goed dat je die indruk die ik ook had nog even bevestigd ! Vond EventsBakery er ook een beetje niet echt uit zien, vooral met al dat paintball gear ertussen.

Die locaties klinken ook wel goed! Ben je ook wel eens bij Running the Target geweest? Die locatie ziet er volgens mij ook wel goed en realistisch uit. En ik denk dat ze daar ook vaker tactische games spelen.
 
Oeps ik gebruikte de kreet "wapens" haha, foutje. Daar moet ik nog aan wennen. Maar wel gek dat er dan verschil is tussen replica's van de ene en de andere vestiging. Van wat jij zegt zou dit allemaal onder 1 dak moeten vallen, zo komt het over.

Het is zo dat ze allemaal onder dezelfde wet vallen. Alleen zijn er mensen die proberen een maas in de wet te vinden.

En het licht natuurlijk aan het budget wat de huurreplicas worden. Heb met een huurkit gespeeld met een plastic M4 en bij airsoft inc met een mooie Specna Arms B02.

En wat bedoel je precies met de tekst die je achter "Edit:" hebt geplaatst?
AI is de afkorting die ik en een aantal vrienden gebruiken voor Airsoft Inc.

Wat ik verhaspeld heb getypt was een poging om aan te geven dat ze daar Specna Arms en G&G replicas hebben als leenset, en net een hele grote wand hebben gevuld met mooie replicas.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tom van den Bosch
Welkom op het forum!

Er is een mailingslijst hier op de website, waar je jezelf kunt opgeven om als introduce een keer mee te gaan met ACN leden.

En de filmpjes werken inderdaad zeer verslafend xD hahaha. Ik zit nog op me pas te wachten, dus heb er zelf heel wat afgekeken :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Tom van den Bosch
Die locaties klinken ook wel goed! Ben je ook wel eens bij Running the Target geweest? Die locatie ziet er volgens mij ook wel goed en realistisch uit. En ik denk dat ze daar ook vaker tactische games spelen.

Nope, nooit geweest. Staat wel op het lijstje :)
De skirms die ik voor deze maand heb staan:
8 Juli - Wild Mountain - Weert
9 Juli - Dark Forest - Ulicoten
16 Juli - Tacsim Airsoft Heaven
 
Welkom vanuit hartje Rotjeknor.
1 keer geweest bij Running the target. Leuk veld, veel mogelijkheden om te verschansen maar ook om offensief te spelen. Leiding bestond toen uit echte airsoft liefhebbers/verzamelaars/nerds.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tom van den Bosch
Welkom op het forum Tom.

Je hoeft je niemand met een NABV-lidmaatschap te kennen, om in contact te komen met de sport.
Kijk enkel even naar Locaties met huursetjes. En schrijf je daar in. Geef aan dat je als introduce mee wilt en alles word voor je geregeld.

Voorbeeld locaties:
Balls and arrows
Bunker hill
Paintball world Arnhem.
Critical hit.

En vast nog meer ;)

Avond!!
Sinds een paar weken verslaafd aan Airsoft. En je wilt van alles hebben.
Gelukkig mensen om me heen die er ook verstand van hebben.
Alleen hoe meer info, des te beter denk ik.

Mijn navb is binnen.
Dus mijn CM16 raider ook.

Dusdanig goed replica om me te starten?

Thanks alvast.
Gr Danny - Papendrecht
 
  • Leuk
Waarderingen: Tom van den Bosch
Goede avond vanuit Papendrecht ! Mijn naam is Danny. Zojuist begonnen samen met mijn broertje Rick. Hij 25 ik 31 met Airsoft. En net zoals velen, dik verslaafd. Hoe komen wij in contact met andere mensen in deze wereld ? Zojuist gevonden op internet airsoftagend.nl.
Staan veel skirms op.
Alleen kunnen wij hier samen heen en opgeven etc etc? Ik heb namelijk een navb nu.
Alvast super bedankt !!
Gr
 
Goede avond vanuit Papendrecht ! Mijn naam is Danny. Zojuist begonnen samen met mijn broertje Rick. Hij 25 ik 31 met Airsoft. En net zoals velen, dik verslaafd. Hoe komen wij in contact met andere mensen in deze wereld ? Zojuist gevonden op internet airsoftagend.nl.
Staan veel skirms op.
Alleen kunnen wij hier samen heen en opgeven etc etc? Ik heb namelijk een navb nu.
Alvast super bedankt !!
Gr

Misschien handig om zelf een nieuw topic aan te maken waar je je kan voorstellen :), maar om je vraag te beantwoorden, nee meestal moet je direct bij een orga zelf aan te melden, agenda's online zijn puur een verzameling van skirms die gepland staan. de NABV site heeft er ook een welke je vaak ook een link geeft naar de website van de organisatie.
 
Avond!!
Sinds een paar weken verslaafd aan Airsoft. En je wilt van alles hebben.
Gelukkig mensen om me heen die er ook verstand van hebben.
Alleen hoe meer info, des te beter denk ik.

Mijn navb is binnen.
Dus mijn CM16 raider ook.

Dusdanig goed replica om me te starten?

Thanks alvast.
Gr Danny - Papendrecht
Mooie replica, denk dat dat zeker een goede is om mee te starten. Ook al gaat mijn voorkeur eerder uit naar een G36, G36C of een shotgun met patronen. Vroeger ook al zulke replica´s gehad, dus zou graag wel weer willen herenigen ;)
Je post lijkt trouwens wel heel veel op een post voor een nieuw topic binnen "Stel jezelf voor", foutje misschien? haha
 
  • Leuk
Waarderingen: DannyPBakker
Mooie replica, denk dat dat zeker een goede is om mee te starten. Ook al gaat mijn voorkeur eerder uit naar een G36, G36C of een shotgun met patronen. Vroeger ook al zulke replica´s gehad, dus zou graag wel weer willen herenigen ;)
Je post lijkt trouwens wel heel veel op een post voor een nieuw topic binnen "Stel jezelf voor", foutje misschien? haha

Ja idd!! Foutje .. kom net kijken haha. Twijfelde idd tussen G36 en CM16. Waar gaan jullie meestal heen? Thanks alvast en goed weekend!