Hallo

tomm88

Member
10 mei 2017
7
0
Trophies
1
Hallo mede airsofters,

Mijn nickname verraad al hoe ik heet
Ben al tijdje aan het airsoften en nu heb ik sinds kort m'n volledige gear compleet. Wel wat issues mee, maar dat post ik in de technisch sectie.

Verder speel ik in Lelystad, Lochem en België.

Groetjes!

Welkom op het forum naamgenoot ;). Ik speel voornamelijk in Lelystad, misschien zie ik je op het veld daar.

Welkom Tom!

Wat is je loadout? Wie weet zien we elkaar in Lelystad!
Veel plezier op het forum!

Welkom op het forum! Nu ben ik wel benieuwd naar hoe je loadout eruit ziet, care to post a pic? :) En welke velden heb je allemaal op gespeeld in Belgie?

De 21e ben ik in Lelystad waarschijnlijk. Mits mijn primair, G&G GR16, gefixt is. In België ben ik wel eens bij Fort Knox geweest.

Ik heb volledige woodland camo met dit vest;
1d1289e881d85b23e914142bcaee02c6bb7885b9.jpg

Ik heb volledige woodland camo met dit vest;
1d1289e881d85b23e914142bcaee02c6bb7885b9.jpg

OEH TOM!! Ik was NET aan het denken om dit vest misschien aan te schaffen.. en ik wil HEEEEEEL graag je "review" hierover weten!
Ik ga zelf als Marksman spelen en wil dus wel beetje mobiliteit/makkelijk gebruik hebben met m'n vest.. deze zag er wel bruut uit maar dan ook weer wat lomper.. Kan je mij hier meer over vertellen? pretty please? :D

p.s. mag ook in een PM!

*EDIT* en welkom op het forum natuurlijk! :D

Ik vind het echt een fijne vest. Het is licht, makkelijk in gebruik en zit fijn.

Je krijgt het echter wel snel warm in omdat die heel je bovenlichaam echt afsluit.

Verder kan je het gedeelte dat om je nek zit weghalen. Dit heb ik gedaan, omdat het belemmerd wanneer je om je heen wil kijken. Tevens, omdat het een geheel is kan je lastiger bukken. Voor mij persoonlijk geen probleem.

Ik vind het een aanraden. Licht, stevig en ziet er tof uit!