Hallo! :)

Rev

Member
1 jul 2017
8
6
Trophies
2
Mijn forumnaam is Rev maar je mag me ook gewoon Bram noemen ;) Ik kom uit de buurt van Breda.
Ik ben (net) 22 jaar en heb eigenlijk nog 0x geairsoft. Nadat ik erachter kwam dat airsoft best wel een ding was in Nederland heb ik van allerlei soorten filmpjes gekeken en informatie gezocht over hoe ik kan beginnen. Ik heb eigenlijk geen mensen om mij heen die dit ook doen dus ik moet zelf een beetje puzzelen met hoe ik het beste kan beginnen, ik heb mij aangemeld voor een introducé dag maar heb begrepen dat dit erg lang kan duren. Ik zou graag al wat sneller een potje willen proberen en het liefst nog met een paar vrienden van mij en als het bevalt in mijn eentje verder ontwikkelen tot een echte airsoft speler.

Na enige twijfel heb ik toch maar deze post gemaakt met de hoop dat mensen mij wat meer op weg kunnen helpen. Leuke verhaaltjes, tips, vragen aan mij, alles is welkom! ;)

P.S Ik ben slecht met introducties kort houden dus hopelijk is ie niet te lang :D
 
welkom. je kan je ook zelf aanmelden bij organisaties zoals balls and arrows waar je dan als introducee speelt met een huurkit.
 
Welkom op het forum!

Het forum staat vol met topics met vragen etc. Misschien staan je antwoorden er al tussen?
En anders zou ik een topic starten met je vragen. Er zijn zat mensen hier die je goed kunnen helpen daarmee :)
 
Welkom op het forum! En natuurlijk veel plezier met de sport ^^
Iedereen hier is behulpzaam, dus vragen stellen kan altijd ;)
 
Welkom op het forum! Het beste kan je indeed gewoon beginnen met een huurkitje en je als introduce ergens aanmelden.

Je komt dan terug met genoeg vragen en ervaringen :)

Veel plezier in deze mooie sport
 
Welkom op dit mooie forum!
Voor vragen kan je altijd bij iedereen terecht hier!!
 
Welkom!

Hij is hierboven al genoemd, maar Ulicoten is een erg leuke locatie om het airsoften te ervaren en lekker dichtbij. Ben daar toen zelf ook voor het eerst geweest (nog wel toen Critical Hit het organiseerde) en toen gelijk verslaafd geraakt!

Ondanks het stoere uiterlijk schuilen er vaak best wel aarde mensen onder die indrukwekkende pakken, wees dus vooral niet bang om mensen aan te spreken als je gaat. De meeste zijn erg trots op hun gear en vertellen je waarschijnlijk meer als waar je om vroeg :) uiteraard kan je ook altijd ff in het skirm topic kijken en bij wat mensen van hier aansluiten...

Wat je ook doet, alvast heel veel plezier!

Groet,
Peter
 
Bedankt voor de aardige reacties allemaal! Het lijkt mij inderdaad een community waar iedereen elkaar helpt en er gewoon een prettige sfeer hangt.

Bedankt voor het advies @Peter Boudewijn en @Wijnand , ik denk dat Ulicoten een goede plek is om eens even te gaan kijken. Aangezien het nogal veel geregel is om er met een groepje vrienden naar toe te gaan denk ik dat ik toch maar eens alleen ga kijken, want geloof me ik sta echt te springen om het eens te proberen. :D Ik zie dat ik op de website van ATC kan reserveren voor een datum, is het handig om een datum te pakken en dat te doen? Dan kom ik automatisch bij mensen terecht? Of moet ik wachten op een forumpost voor een skirm in Ulicoten en me via die post aanmelden? Misschien domme vragen haha maar moet nog even weten wat de drill is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter Boudewijn
Graag gedaan!

Je kan je idd gewoon aanmelden, dan worden daar teams gemaakt en ga je gewoon lekker knallen!

Uiteraard kan je de datum dat je gaat altijd hier ff in het skirm stukje plaatsen en misschien komen er dan ook nog wel wat mensen van hier...

Alvast heel veel plezier!

Groet,
Peter
 
  • Leuk
Waarderingen: Rev
Welkom Bram!!

Leuk dat je deze sport wilt gaan proberen. Ik weet bijna zeker dat je blijft hangen ;)

Veel plezier in Ulicoten!
 
Bedankt voor de aardige reacties allemaal! Het lijkt mij inderdaad een community waar iedereen elkaar helpt en er gewoon een prettige sfeer hangt.

Bedankt voor het advies @Peter Boudewijn en @Wijnand , ik denk dat Ulicoten een goede plek is om eens even te gaan kijken. Aangezien het nogal veel geregel is om er met een groepje vrienden naar toe te gaan denk ik dat ik toch maar eens alleen ga kijken, want geloof me ik sta echt te springen om het eens te proberen. :D Ik zie dat ik op de website van ATC kan reserveren voor een datum, is het handig om een datum te pakken en dat te doen? Dan kom ik automatisch bij mensen terecht? Of moet ik wachten op een forumpost voor een skirm in Ulicoten en me via die post aanmelden? Misschien domme vragen haha maar moet nog even weten wat de drill is.
Hey, welkom!

Ik ga zaterdag (8 juli) naar Ulicoten met een groepje. Als je wilt kan je, je natuurlijk bij ons aansluiten.
https://airsoftclubnederland.nl/community/threads/8-7-2017-dark-forest-ulicoten.2824/ Klik op dit mooie linkje voor meer informatie :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Rev
Welkom Bram!!

Leuk dat je deze sport wilt gaan proberen. Ik weet bijna zeker dat je blijft hangen ;)

Veel plezier in Ulicoten!
Dat gevoel heb ik ook haha! Dankjewel :)

Hey, welkom!

Ik ga zaterdag (8 juli) naar Ulicoten met een groepje. Als je wilt kan je, je natuurlijk bij ons aansluiten.
https://airsoftclubnederland.nl/community/threads/8-7-2017-dark-forest-ulicoten.2824/ Klik op dit mooie linkje voor meer informatie :)
Echt super bedankt voor de uitnodiging! Helaas heb ik voor die dag al iets staan :( Daar baal ik wel echt van haha, ik hoop dat jullie of andere mensen snel genoeg nog plannen hebben om iets te doen in Ulicoten en anders is een eindje verder weg rijden ook wel een optie voor mij. Maar dat zal vast wel, het is tenslotte vakantie voor de meeste mensen. Ik ga de skirm sectie zeker goed in de gaten houden, nogmaals bedankt voor de uitnodiging ik waardeer het zeker!
 
Dat gevoel heb ik ook haha! Dankjewel :)


Echt super bedankt voor de uitnodiging! Helaas heb ik voor die dag al iets staan :( Daar baal ik wel echt van haha, ik hoop dat jullie of andere mensen snel genoeg nog plannen hebben om iets te doen in Ulicoten en anders is een eindje verder weg rijden ook wel een optie voor mij. Maar dat zal vast wel, het is tenslotte vakantie voor de meeste mensen. Ik ga de skirm sectie zeker goed in de gaten houden, nogmaals bedankt voor de uitnodiging ik waardeer het zeker!
Helaas doen we niet zo vaak op Ulicoten spelen sinds er een nieuwe orga is. Ik hou je wel op de hoogte als we weer een keer gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rev
Heel misschien dat ik zondag naar the Chamber ga... maar dat is nog ff van een paar dingen afhankelijk...

Groet,
Peter
 
Welkom op het forum!

Ik speel ook voornamelijk alleen.
Jammer genoeg weinig mensen in mijn omgeving en de mensen die het wel leuk vinden gaan maar soms mee als introduce. Meestal vind ik mensen hier op 't forum om mee te skirmen. Inderdaad goeie beginners locaties zijn balls and arrows en ulicoten. Geen moeilijke missies en je kan lekker je eigen gang gaan of makkelijk mensen vinden om bij aan te sluiten. Meld je gewoon aan als intro en neem een huursetje. Als je eens ergens wilt proberen laat het weten dan kunnen we misschien samen gaan. Heel veel succes met het airsoften! The Walker.