Mijn forumnaam is Rev maar je mag me ook gewoon Bram noemen  Ik kom uit de buurt van Breda.
 Ik kom uit de buurt van Breda.
Ik ben (net) 22 jaar en heb eigenlijk nog 0x geairsoft. Nadat ik erachter kwam dat airsoft best wel een ding was in Nederland heb ik van allerlei soorten filmpjes gekeken en informatie gezocht over hoe ik kan beginnen. Ik heb eigenlijk geen mensen om mij heen die dit ook doen dus ik moet zelf een beetje puzzelen met hoe ik het beste kan beginnen, ik heb mij aangemeld voor een introducé dag maar heb begrepen dat dit erg lang kan duren. Ik zou graag al wat sneller een potje willen proberen en het liefst nog met een paar vrienden van mij en als het bevalt in mijn eentje verder ontwikkelen tot een echte airsoft speler.
Na enige twijfel heb ik toch maar deze post gemaakt met de hoop dat mensen mij wat meer op weg kunnen helpen. Leuke verhaaltjes, tips, vragen aan mij, alles is welkom!
P.S Ik ben slecht met introducties kort houden dus hopelijk is ie niet te lang

Ik kom uit de buurt van Breda.
 Ik kom uit de buurt van Breda.Ik ben (net) 22 jaar en heb eigenlijk nog 0x geairsoft. Nadat ik erachter kwam dat airsoft best wel een ding was in Nederland heb ik van allerlei soorten filmpjes gekeken en informatie gezocht over hoe ik kan beginnen. Ik heb eigenlijk geen mensen om mij heen die dit ook doen dus ik moet zelf een beetje puzzelen met hoe ik het beste kan beginnen, ik heb mij aangemeld voor een introducé dag maar heb begrepen dat dit erg lang kan duren. Ik zou graag al wat sneller een potje willen proberen en het liefst nog met een paar vrienden van mij en als het bevalt in mijn eentje verder ontwikkelen tot een echte airsoft speler.
Na enige twijfel heb ik toch maar deze post gemaakt met de hoop dat mensen mij wat meer op weg kunnen helpen. Leuke verhaaltjes, tips, vragen aan mij, alles is welkom!

P.S Ik ben slecht met introducties kort houden dus hopelijk is ie niet te lang

Daar baal ik wel echt van haha, ik hoop dat jullie of andere mensen snel genoeg nog plannen hebben om iets te doen in Ulicoten en anders is een eindje verder weg rijden ook wel een optie voor mij. Maar dat zal vast wel, het is tenslotte vakantie voor de meeste mensen. Ik ga de skirm sectie zeker goed in de gaten houden, nogmaals bedankt voor de uitnodiging ik waardeer het zeker!
 Daar baal ik wel echt van haha, ik hoop dat jullie of andere mensen snel genoeg nog plannen hebben om iets te doen in Ulicoten en anders is een eindje verder weg rijden ook wel een optie voor mij. Maar dat zal vast wel, het is tenslotte vakantie voor de meeste mensen. Ik ga de skirm sectie zeker goed in de gaten houden, nogmaals bedankt voor de uitnodiging ik waardeer het zeker!