Hallo! :)

Ik hoor en zie meer Bredanaars de laatste tijd actief, gaat de goede kant op :)
Geertruidenberg om precies te zijn maar ik verwacht niet dat iemand het kent :D
Maar dat klinkt wel goed ja! Ben benieuwd of ik nog meer Bredanaars tegenkom^^
 
  • Leuk
Waarderingen: Wijnand
Geertruidenberg om precies te zijn maar ik verwacht niet dat iemand het kent :D
Maar dat klinkt wel goed ja! Ben benieuwd of ik nog meer Bredanaars tegenkom^^

Geertruidenberg ken ik wel :) ook wel Den Berg genaamd in Braboland :). 13 jaar in Eethen gewoond en nu in Wijk en Aalburg (das zullen de meeste wel nie kennen). Geertruidenberg kennen de meeste denk ik wel van de Amercentrale :).
 
  • Leuk
Waarderingen: BoomSmurf en Rev
Geertruidenberg ken ik wel :) ook wel Den Berg genaamd in Braboland :). 13 jaar in Eethen gewoond en nu in Wijk en Aalburg (das zullen de meeste wel nie kennen). Geertruidenberg kennen de meeste denk ik wel van de Amercentrale :).
Den Berg inderdaad ja! Haha! Wijk en Aalburg weet ik ook wel zo ongeveer te liggen ja, dat is niet al te ver weg^^
De oh zo beruchte Amercentrale kan je niet missen als je in omstreken woont.
 
@Wijnand maaide me het gras voor de voeten weg ;)
Jaren in Etten-Leur (als je het over een vliegenpoepje op de kaart hebt) gewoond terwijl mijn vader in Den Berg werkte vlak bij de centrale (Ankerpoort v/h Jan de Poorter)
 
  • Leuk
Waarderingen: Rev en Wijnand
@Wijnand maaide me het gras voor de voeten weg ;)
Jaren in Etten-Leur (als je het over een vliegenpoepje op de kaart hebt) gewoond terwijl mijn vader in Den Berg werkte vlak bij de centrale (Ankerpoort v/h Jan de Poorter)

Etten of Leur :p @BoomSmurf? Ken ik ook hebben mijn opa en oma jaren gewoond (lang geleden), mooi langs het spoor :p
Dus ook dat is bekend terrein :p