Hallo...

Dela

Active Member
7 jan 2018
27
8
Trophies
4
Hallo allemaal,

Ik ben Paul, 46 jaar en kom uit Woerden.
Sinds een half jaar ben ik met airsoft bezig, na mijn eerste skirm met een huursetje besloten om dit toch maar vaker te gaan doe.
Ik ben niet zo van het het lenen van een ander zijn spullen, dus snel aangemeld bij de nabv. Wachtend op mijn pas het internet afgestruind voor informatie, replica's en gear.
Ik ben nu een paar keer alleen naar skirms gegaan met mijn eigen gear en volgens mij ging me dat wel redelijk af.
Via dit forum hoop ik wat meer te leren over tatical gameplay, rond rennen en schieten kan iedereen wel, sleutelen aan mijn replica en mensen met wie ik een keer mee kan en laten zien hoe zij het doen.

Groeten Paul
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en qlymax
Welkom Paul, ook ik ga vaak alleen naar skirms of spreek af op 't forum. Mocht je aanhang zoeken bij een skirm kan je mij altijd een berichtje sturen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Leon en Dela
welkom! Kijk ook eens naar de beginnershandleiding onderaan mijn bericht.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dela
Welkom Paul, zelf ook beginner
Eerste skirm ACN introducédag oktober 2017 was super
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Dela
Hé Paul, welkom!

Dat is een goeie insteek. Als je aangeeft tijdens een skirm dat je daarnaar op zoek bent, is een iets meer ervaren team vast bereid je mee te nemen die dag. Veel plezier gewenst!
 
  • Leuk
Waarderingen: Dela
Hé Paul, welkom!

Dat is een goeie insteek. Als je aangeeft tijdens een skirm dat je daarnaar op zoek bent, is een iets meer ervaren team vast bereid je mee te nemen die dag. Veel plezier gewenst!
Goede tip Joris, bedankt.