Halloo!

WAT?! Na alle russen komen er nu ook steeds meer vrouwen op het forum?! Neeee.. dat kan ECHT niet!
Geintje natuurlijk @Alissa .. Welkom op het forum, het is altijd cool om te zien dat een mannenwereldje beetje op z'n kop word gezet door vrouwen.

Volgende keer als ik je in het veld zie, en je bent medic.. roep ik niet MEDIIIIIIC! maar ZUSTUUUUUUR! ok? :D
 
WAT?! Na alle russen komen er nu ook steeds meer vrouwen op het forum?! Neeee.. dat kan ECHT niet!
Geintje natuurlijk @Alissa .. Welkom op het forum, het is altijd cool om te zien dat een mannenwereldje beetje op z'n kop word gezet door vrouwen.

Volgende keer als ik je in het veld zie, en je bent medic.. roep ik niet MEDIIIIIIC! maar ZUSTUUUUUUR! ok? :D

Doe dat ff in mijn bijzijn dan @Tactical Bear dan kan ik ook ff krom liggen van het lachen :).
 
Welkom.
Ik heb een SA-B03 met ASCU Gen. 4 en had hetzelfde probleem.
Heb uiteindelijk mijn 9.6 volt nimh opgeladen naar ong. 11 volt. en toen werkte de ASCU goed.
Denk dat het niet best is voor de Nimh. Deze heb ik daarna weer ontladen.
In het boekje stond volgens mij dat de ASCU het beste werkt op 11.1 volt. Dus vandaar dat ik de spanning omhoog heb gegooid van de Nimh.
Nu draait mijn Replica op 11.1 volt lipo.
 
Welkom.
Ik heb een SA-B03 met ASCU Gen. 4 en had hetzelfde probleem.
Heb uiteindelijk mijn 9.6 volt nimh opgeladen naar ong. 11 volt. en toen werkte de ASCU goed.
Denk dat het niet best is voor de Nimh. Deze heb ik daarna weer ontladen.
In het boekje stond volgens mij dat de ASCU het beste werkt op 11.1 volt. Dus vandaar dat ik de spanning omhoog heb gegooid van de Nimh.
Nu draait mijn Replica op 11.1 volt lipo.

Heb je je Specna dan wel ff een servicebeurt gegeven? Specna's staan erom bekend dat ze wel een shim kunnen gebruiken en ff wat goed vet.

Verder is een AOE correctie ook wel aan te raden bij een 11,1...

Zou ook zonde zijn als je alles in de soep draait omdat je ASCU alleen 11,1 slikt, maar je gearbox er niet op afgestemd is...

Groet,
Peter
 
Heb je je Specna dan wel ff een servicebeurt gegeven? Specna's staan erom bekend dat ze wel een shim kunnen gebruiken en ff wat goed vet.

Verder is een AOE correctie ook wel aan te raden bij een 11,1...

Zou ook zonde zijn als je alles in de soep draait omdat je ASCU alleen 11,1 slikt, maar je gearbox er niet op afgestemd is...

Groet,
Peter
Uiteraard:p
 
Welkom op het forum!

Mijn replica is een FC-107 geworden met ASCU GEN. 4. Helaas nog niet echt kunnen uitproberen aangezien de ASCU blokkeert na 1 schot. Dat ligt waarschijnlijk aan de crappy nimh batterij die er standaard bij zit, maar mijn lipo's zijn inmiddels onderweg.

Verder komt al mn gear van Taiwangun, om de schade aan mn portemonnee nog enigszins te beperken (in hoeverre dat mogelijk is).
Aan de gear van Taiwangun mankeert weinig, hoor! Ik gebruik er heel veel pouches van, omdat zij hele betaalbare Multicam Tropic gear hebben. Weinig te klagen..

Over de ASCU hoor ik ook wel meer klachten, ik hoop dat een lipo het probleem kan verhelpen voor je. Anders is het ook een beetje een slechte start, of niet?
http://imgur.com/a/qCz0x

Op de foto lijkt het nog niet eens zo heel veel haha
Wordt vanzelf wel meer. Spreek uit ervaring. ;P

Ik mis alleen nog nog een bril/goggle op de foto, maar dit zal je vast wel bekend zijn. :)
 
Heb je je Specna dan wel ff een servicebeurt gegeven? Specna's staan erom bekend dat ze wel een shim kunnen gebruiken en ff wat goed vet.

Verder is een AOE correctie ook wel aan te raden bij een 11,1...

Zou ook zonde zijn als je alles in de soep draait omdat je ASCU alleen 11,1 slikt, maar je gearbox er niet op afgestemd is...

Groet,
Peter

Ik heb maar niks opengemaakt, aangezien de garantie dan zou vervallen. Als ie het al uit de doos niet doet, stuur ik hem liever terug voordat het een duur grapje wordt omdat ik er zelf mee aan het knutselen ben gegaan :,)

Welkom op het forum!


Aan de gear van Taiwangun mankeert weinig, hoor! Ik gebruik er heel veel pouches van, omdat zij hele betaalbare Multicam Tropic gear hebben. Weinig te klagen..

Over de ASCU hoor ik ook wel meer klachten, ik hoop dat een lipo het probleem kan verhelpen voor je. Anders is het ook een beetje een slechte start, of niet?

Wordt vanzelf wel meer. Spreek uit ervaring. ;P

Ik mis alleen nog nog een bril/goggle op de foto, maar dit zal je vast wel bekend zijn. :)

Inderdaad zal het nog wel meer worden, er zijn ook nog pakketjes onderweg :). Bril heb ik wel, alleen vergeten te fotograferen!

De lipo heeft het probleem helaas niet opgelost, het lijkt mij aan de motor te liggen.

Nouja, ik ben gewoon een pechvogel, ik heb altijd dit soort problemen :(. Ik snap alleen niet hoe Gunfire een replica in deze staat kan verzenden. Ik bedoel, zuigen ze die fps ratings dan uit hun duim aangezien de replica niet eens schiet?
 
Ik heb maar niks opengemaakt, aangezien de garantie dan zou vervallen. Als ie het al uit de doos niet doet, stuur ik hem liever terug voordat het een duur grapje wordt omdat ik er zelf mee aan het knutselen ben gegaan :,)

Groot gelijk heb je! Maar bij een Specna Arms is het eigenlijk een feit dat je het beter wel kan doen... uiteraard kan je de garantie afwachten, maar dan loop je het risico dat je internals al onnodig slijten...

Hoe het precies bij jou replica zit weet ik niet, heb ik geen ervaring mee. Maar zou hem idd mooi terug sturen naar GF! Laar hun het maar oplossen ;)

Groet,
Peter
 
Alissa zei:
Nouja, ik ben gewoon een pechvogel, ik heb altijd dit soort problemen :(. Ik snap alleen niet hoe Gunfire een replica in deze staat kan verzenden. Ik bedoel, zuigen ze die fps ratings dan uit hun duim aangezien de replica niet eens schiet?

Ik heb een kameraad die met z'n start replica ook eigenlijk alleen maar kuren heeft gehad. Pure frustratie, ik herken het. Ging eerst het ene stuk, dan weer het andere enz enz. Bij hem is dat eigenlijk nooit opgelost en hij heeft dan ook maar het hele zooitje verkocht om opnieuw te starten. Nu niet gaan doemdenken, hoor.

Ik hoop dat dit leed je verder bespaart blijft. Gezien je nog garantie hebt is misschien toch terugsturen naar Gunfire het beste? Laat hun er maar naar kijken hoor, zij leveren het product slecht aan. Jij hebt immers ook je rechten als consument!

Misschien is het apparaat ge-FPSed zonder ASCU unit? Zal mij niet verrassen eigenlijk.

Veel succes/sterkte ermee in ieder geval. Beetje een vervelende start, maar het is nog niet zo vervelend dat het apparaat dienst weigert op het veld terwijl hij het altijd vooraf wel deed. Dat had mijn kameraad naar een ochtendje spelen dus al.....
 
Welkom op dit forum en in deze zeer verslavende sport.
Volgens mij hebben wij elklaar bij VA ook al ontmoet.
Wij waren er met mijn vrouw en mijn zwagert en 3 ACN-leden.

SAM_3690 - Copy.JPG

Mijn vrouw.

SAM_3689 - Copy.JPG

Mijn zwagert.

SAM_3685.JPG

ACN,ers.

SAM_3691 - Copy.JPG

En deze koekwaus die zelfgebakken tulband ronddeelde.
 
Dank jullie wel voor alle leuke reacties! Ik vind het leuk om te lezen dat er zoveel passie is voor de sport. Tot nu toe heb ik ook alleen nog maar toffe mensen ontmoet, dus ik kijk er echt naar uit om straks lekker regelmatig te gaan skirmen!

Welkom op dit forum en in deze zeer verslavende sport.
Volgens mij hebben wij elklaar bij VA ook al ontmoet.
Wij waren er met mijn vrouw en mijn zwagert en 3 ACN-leden.

Ik herken jullie zo niet... Maar toch leuk om enkele gezichten straks op een skirm langs te zien komen!

Ik heb een kameraad die met z'n start replica ook eigenlijk alleen maar kuren heeft gehad. Pure frustratie, ik herken het. Ging eerst het ene stuk, dan weer het andere enz enz. Bij hem is dat eigenlijk nooit opgelost en hij heeft dan ook maar het hele zooitje verkocht om opnieuw te starten. Nu niet gaan doemdenken, hoor.

Ik hoop dat dit leed je verder bespaart blijft. Gezien je nog garantie hebt is misschien toch terugsturen naar Gunfire het beste? Laat hun er maar naar kijken hoor, zij leveren het product slecht aan. Jij hebt immers ook je rechten als consument!

Misschien is het apparaat ge-FPSed zonder ASCU unit? Zal mij niet verrassen eigenlijk.

Veel succes/sterkte ermee in ieder geval. Beetje een vervelende start, maar het is nog niet zo vervelend dat het apparaat dienst weigert op het veld terwijl hij het altijd vooraf wel deed. Dat had mijn kameraad naar een ochtendje spelen dus al.....

Dit is wel echt een nachtmerrie verhaal zeg! Dat wil je ook niet, als je de stap hebt gezet om te gaan beginnen en veel gear aan hebt geschaft dan wil je er ook wel een beetje van kunnen genieten. Ik hoop dat ie nu wel een replica heeft zonder kuren!

Het zou best kunnen dat ze het apparaat getest hebben zonder de unit. Da's ook wel een recept voor problemen. Als ze het even getest hadden had ik het ook niet zo ontvangen.
 
WAT?! Na alle russen komen er nu ook steeds meer vrouwen op het forum?! Neeee.. dat kan ECHT niet!
Geintje natuurlijk @Alissa .. Welkom op het forum, het is altijd cool om te zien dat een mannenwereldje beetje op z'n kop word gezet door vrouwen.

Volgende keer als ik je in het veld zie, en je bent medic.. roep ik niet MEDIIIIIIC! maar ZUSTUUUUUUR! ok? :D

wahwhahwhahwhahwa
 
Welkom op het forum!

Gaat vast goed komen met je replica! Goeie moed houden en duimen dat je hem snel kan gebruiken!