Wat is dan wel een goede base van goede kwaliteit ?Ik heb deze vraag laatst ook gehad in een PM, maar het korte antwoord is nee in principe niet. Het lange antwoord is misschien wat complexer.
De replica is qua externals vast gelijk in kwaliteit. Ik weet alleen dat er een paar, dus weinig, waar rond de pistol grip een breuk was gekomen. Het nadeel zit hem in de internals. Het is een niet standaard gearbox shell en dan ook nog eens niet heel sterk. Het probleem is dat wanneer je boven de ~400 FPS gaat de shell het vaak niet lang vol houd, behalve wanneer je een hele dure retro arms shell koopt of op HPA verder gaat. Ik vind het een mooi ding, maar het blijft een hoop geld voor iets wat je dan ook nog weer wil upgraden want meestal maak je er een DMR van enzovoort.
https://www.unit13shop.eu/nl/airsof...pe-ar10-sr25/g-g-gr25-sniper/a-18471-20000043 Deze is toch het zelfde als de sr25 ?Meeste M4's, de SR-25 met v2.5 gearbox, de SVD kan in principe ook wel, maar is iets meer werk. Meeste replica's met een V2 of V3 en die een aftermarket hop up unit ter beschikking hebben of als je een stock unit wilt tunen dan kan praktisch alles. Er zijn er vast nog wel meer die je voor een stuk minder geld kan opbouwen naar een goede DMR tov de HK417, maar als je een DMR echt wil fine tunen dan zullen de andere modellen ook wel prijzig worden.
Ja en nee, het is inderdaad ook een SR-25 model, maar gebruikt een speciale hop up unit met een V2 gearbox en lange nozzle. De A&K gebruikt een V2.5 gearbox wat een langere cylinder en piston gebruikt en een speciale sector gear, maar door het grotere volume en de standaard hop up en meeste andere onderdelen is upgraden veel beter en kan je er meer uit halen.
Wil je serieus een goed schietende DMR of sniper en het enigszins betaalbaar houden, dan is een gas replica eigenlijk geen serieuze optie.
Wil je serieus een goed schietende DMR of sniper en het enigszins betaalbaar houden, dan is een gas replica eigenlijk geen serieuze optie.
Volgens mij ookkc-02 met upgrades is anders toch een van de beste builds die je kan hebben
Alleen weet niet welke upgrades er dan precies in moetenkc-02 met upgrades is anders toch een van de beste builds die je kan hebben
Alleen weet niet welke upgrades er dan precies in moeten
Weet jij ook hoelang de barrel dan moet zijn?Rogueworx genesis kit (150gbp) met een vsr-10 barrel en hopup rubber naar keuze. Dat is het minimale en je zult dan al een wereld van verschil zien. Daarnaast zou je alle andere upgrades van rogueworx kunnen installeren en dan heb je echt een super replica.