Hello, It's me!!

Blackout is idd een mooie indoor locatie waar ze binnenkort ook nog een aardig stuk buitenterrein aan gaan koppelen.
Maar kijk naar de foto's en vergelijk dat dan met je eigen ervaring en dan is het toch een stuk kleiner dan je verwacht van de foto's.
Dat gezegd hebbende; ze hebben er ook schietbanen en dat geeft toch een heel andere dimensie aan een dagje daar vertoeven.
En ook nog een 2e indoor ruimte met verdiepingen en kamers waar wij helemaal los gingen.
De moeite waard om daar eens heen te gaan.:)
Wederom jammer dat t voor ons zo'n bar end weg is.
En ja,afstand maakt wel degelijk uit in deze dure tak van sport.
De reiskosten voor ons op jaarbasis lopen behoorlijk uit de klauwen.o_O
Zo erg dat ik minder vaak ga skirmen als er nx bijkomt bij ons in de provincie.:(

Ja, voor mij is het moeilijk in andermans beurzen te kijken. Ik hoop dat er wat mooie terreinen in de buurt terug of gaan komen. We hebben verdomme wel de mooiste sport ter wereld of niet dan? (excuus voor het vloeken)
Vindt het trouwens grappig dat je zeg dat de foto's een groter beeld geven dan het terrein daadwerkelijk is...Ik heb dat gevoel bij de foto's die wij maakte van ons terrein alleen dan andersom. LOL

• Leuk
Waarderingen: Bonaya
Ja, voor mij is het moeilijk in andermans beurzen te kijken. Ik hoop dat er wat mooie terreinen in de buurt terug of gaan komen. We hebben verdomme wel de mooiste sport ter wereld of niet dan? (excuus voor het vloeken)
Vindt het trouwens grappig dat je zeg dat de foto's een groter beeld geven dan het terrein daadwerkelijk is...Ik heb dat gevoel bij de foto's die wij maakte van ons terrein alleen dan andersom. LOL

Absoluut hebben wij de allermooiste sport ter wereld en omstreken.:D

• Leuk
Waarderingen: Guido van Malde
Unit13 is niet echt CQB, dat is gewoon een indoor locatie. We noemen het wel CQB, maar echt CQB terreinen zijn terreinen als Givet. Zeker de moeite daar eens heen te gaan, mits er nog georganiseerd wordt. Unit13 is wel echt mooi, ze hebben het goed voor elkaar. Voor mij is het een terrein dat 1x per jaar een voldoening zou geven, Black out (correct me if i'm wrong) schijnt ook een mooie locatie te zijn, dus daar wil ik zelf ook nog wel eens kijken.
Oh ok. Ik ken de termen in principe van de youtube filmpjes. Toen ik er speelde was dat in hal1. En er komen toch wel heel veel close quarters momenten in een spel voor. Met grotere evenementen worden beide halen gebruik maar daar kan ik nog niet over oordelen. Het snelle 'elke hoek' actie gebeuren sprak mij in ieder geval zeer zeker aan.

• Leuk
Welkom op ons forum!

Sterkte met het herstel, duimen dat je nog terug kunt naar je eenheid.

En ik ben erg benieuwd naar dat terrein. Leuk dat je je op ons forum hebt aangemeld als o.a. organisator ^_^

Oh ok. Ik ken de termen in principe van de youtube filmpjes. Toen ik er speelde was dat in hal1. En er komen toch wel heel veel close quarters momenten in een spel voor. Met grotere evenementen worden beide halen gebruik maar daar kan ik nog niet over oordelen. Het snelle 'elke hoek' actie gebeuren sprak mij in ieder geval zeer zeker aan.

Al met al is het ook een mooi terrein, het is ook een persoonlijke smaak denk ik. Binnenkort maar eens naar Wild Mountain zou ik zeggen, ben er zelf nog nooit geweest maar heb er wel zin in. Denk niet dat ik fysiek in staat ben om een dag vol te maken, maar proeven is ook wel lekker toch?

Hé Guido, welkom op het forum van ACN! Tof dat er een terrein in Landgraaf komt! Roots liggen in Heerlen, dus leuk om ook dat hier eens te lezen! ;)

Kom zeker eens langs!

• Leuk