Help! Verschillende merken?!

Als ICS fanboy moet ik natuurlijk even reageren :p
Maar Rebbelattack heeft gelijk. De meeste dingen passen wel. Het is net even de hopup-unit, nozzle en volgens mij de springguide + schroef, welke iets anders zijn dan de gebruikelijke V2 gearbox setups. Maar verder maakt niet uit.

Hop-up units zijn naar mijn ervaring (MP5A4, M4A1, L85A2, APE) allemaal ICS eigen brouwsels. En dus niet compatible.
Bij de M4 en APE is dat geen probleem, want deze werkt prima. Bij de MP5 en de L85 ben ik er minder tevreden over en er is dus geen alternatief :l en moet je dus zelf wat mods proberen.

Bedankt voor je reactie,zoals je kan lezen is ics ook zeker een mogelijke kandidaat en ik vroeg me af of jij als ics fan dan ook iets kan aanbevelen tussen de 4 en 500 euro en eventueel een site / winkel?

Bedankt voor je reactie,zoals je kan lezen is ics ook zeker een mogelijke kandidaat en ik vroeg me af of jij als ics fan dan ook iets kan aanbevelen tussen de 4 en 500 euro en eventueel een site / winkel?

Lanaken, unit13 maar die verzenden niet dus is eigenlijk alleen een optie als je daar langs kan gaan. Mogelijk dat pirosport het ook verkoopt die zitten in Krimpen aan den IJssel. Een replica tussen de 400-500 euro dan kan je misschien beter naar Krytac kijken, wordt door QTAC verhandeld, zitten met de Krytac Mk2 replica's in de 400-500 euro categorie. Denk dat je met een krytac eigenlijk nooit kan fout gaan en ze schieten out of the box goed en hebben een mosfet ingebouwd in de GB.

Nou Rebbel... Ik kreeg van de week een nieuws brief met daar in het volgende nieuws.
De Unit13 SHOP gaat verhuizen naar Sittard. En Lanaken gaat dicht.
Zowel het speelveld als winkel komen dus in Sittard. Aangezien Sittard in Nederland ligt, mogen ze waarschijnlijk straks WEL versturen, aangezien de Belgische wet hen tegen houd om te versturen vanuit de shop in Lanaken.

Verder kan ik elke M4 achtige van ICS aanraden, aangezien ze allemaal de zelfde basis gebruiken ;) Kies gewoon wat jij mooi vind.
Ze zijn overigens wel een tikkie kieskeurig met de magazijnen, maar dat is een kwestie van proberen in het veld.
De G33 (G36 kloon) schijnt ook erg fijn te zijn, maar daar heb ik geen ervaring mee.

Bij andere modellen kunnen de hop-up units afwijken, en sta ik er niet altijd achter om ze perse van ICS te kopen.

Bedankt voor je reactie,kan je me misschien meer vertellen over ics in combinatie met aftermarket spullen hoorde dat de ics gearbox bestaat uit onderdelen van verschillende type gearboxen en dat je veel onderdelen van ics zelf moet hebben?

Ik heb zelf de ICS CXP 16-L. met 2 upper gearboxen.
1 op 350 fps en 1 op 330 voor wanneer mn eerste box kapot gaat of ik niet door de fps test kom.
Het is gewoon een v2 gearbox en alle onderdelen passen gewoon, behalve de hop-up unit.
Ik vermoed dat dit voor de meeste ICS replicas met split gearbox geldt.

Bedankt ik heb zelf mij oog laten vallen op :ICS Transform4 CXP-UK1R vind het een mooi ding en hoor tot nu toe goede dingen over de ICS Replicas. Nu ook net gekeken voor de Krytac Mk2 En dit design is bijna het zelfde vind ze dus beide mooi..nu nog kiezen prijs is ook ongeveer het zelfde..en lees op internet dat meer mensen vragen hebben over de keuze ICS of Krytac what to do,what to do?!?! hahaha

Hallo,

zojuist in een ander topic besproken met meerdere personen op dit forum wat ik zoek voor replica en welke prijsklasse nu ben ik uitgekomen op 2 replicas:
1.Krytac Mk2
2. Ics Transform4 CXP-UK1R
Beide zien ze ongeveer het zelfde er uit en zitten in de zelfde prijsklasse.
Graag ervaringen en meningen over deze replicas en hopelijk kunnen de lezers mij helpen met een keuze maken!
Heb zelf niet erg veel ervaring en doe ook wat research op het internet maar klinkt tot nu toe nog veel als hocuspocus helaas.

Alvast Bedankt en een fijne avond!

Nou Rebbel... Ik kreeg van de week een nieuws brief met daar in het volgende nieuws.
De Unit13 SHOP gaat verhuizen naar Sittard. En Lanaken gaat dicht.
Zowel het speelveld als winkel komen dus in Sittard. Aangezien Sittard in Nederland ligt, mogen ze waarschijnlijk straks WEL versturen, aangezien de Belgische wet hen tegen houd om te versturen vanuit de shop in Lanaken

Klopt had ik gelezen/gezien, maar op het moment is dat nog niet daarom zei ik dat :).

Hallo,

zojuist in een ander topic besproken met meerdere personen op dit forum wat ik zoek voor replica en welke prijsklasse nu ben ik uitgekomen op 2 replicas:
1.Krytac Mk2
2. Ics Transform4 CXP-UK1R
Beide zien ze ongeveer het zelfde er uit en zitten in de zelfde prijsklasse.
Graag ervaringen en meningen over deze replicas en hopelijk kunnen de lezers mij helpen met een keuze maken!
Heb zelf niet erg veel ervaring en doe ook wat research op het internet maar klinkt tot nu toe nog veel als hocuspocus helaas.

Alvast Bedankt en een fijne avond!

Wederom Krytac en dat zeg ik terwijl ik zelf een ICS Transform 4 CXP UK1R heb dus dat mag toch wel wat zeggen XD.
Waarom, eerste redenen de ingebouwde mosfet, tweede is de neodymium motor en daarnaast de goed out of the box performance, die van de ICS is ook goed met 40 meter. Als ik opnieuw mocht kiezen had ik ook een Krytac gehaald.