help?.

Ap Airsofter

Member
19 jun 2018
9
0
Trophies
1
Hoi allemaal, ik ben Appie ben 36 jaar en kom uit Amsterdam,ben sinds kort lid van het NABV en heb ondertussen ook me eigen gear, ik heb voor dit weekend gereserveerd bij Gladiator Sports in Almere om te gaan skirmen met familieleden.Iedereen van ons is ook aangemeld bij het NABV door Gladiator Sports.
Ik ben van plan mijn eigen gear mee te nemen, mijn vraag nu is moet ik dit zien als een privé Skirm (want wij gaan wel alleen onderling spelen)of een gewone Skirm, en moet ik hiervoor een evenement voor aanmaken in mijn NABV of in Mijn activiteiten?
Hoop dat jullie me kunnen helpen.
Bij voorbaat dank

Welkom,
Gladiator sport is in dit geval de organisator. Zij dienen een event aan te maken. Jij bent alleen maar deelnemer en kan deze in je agenda op de nabv site vermelden.

Welkom,
Gladiator sport is in dit geval de organisator. Zij dienen een event aan te maken. Jij bent alleen maar deelnemer en kan deze in je agenda op de nabv site vermelden.
Dank je wel voor je reactie, bedoel je agenda als in Mijn activiteiten ?

Als je bent aangemeld voor een evenement van de organisator dan is dat al genoeg.
Dus ik hoef niets te melden op het nabv? Ook niet in mijn activiteiten ?Want ik ga wel mijn Airsoft apparaat meenemen, en bedankt voor je reactie

Laatst bewerkt:
Je moet van de nabv je activiteiten bijhouden en je kunt er best een gewoonte van maken om dit meteen na het inschrijven te doen.. in tegenstelling tot ik die af en toe eens denkt "oh ja, laat ik het eens bijwerken.."

Welkom, Het zou een nieuw record zijn als je hele familie in een keer verslaafd raakt. Haha, allemaal naar de Brijderstichting!