Het Verlanglijstje

Ze hebben hem liggen / staan bij airsoft inc. Ff vragen of ik er binnenkort even een paar testschoten mee kan maken.

Boudewijn... ALS je er mee gaat schieten, neem mij dan ALSJEBLIEFT mee? :D Wil heel graag dat ding wel eens in actie zien en m'n mond open laten vallen.. spuugbakje eronder enzo.. Laat me maar weten :)

@Tactical Bear Is die G28 geen AEG? : Kwam laatst een video van redwolf airsoft voorbij op youtube, daar hadden ze het over een AEG:
http://www.redwolfairsoft.com/redwo...ex_Umarex_VFC_G28_AEG_DX_Asia_Edition_Tan.htm

Ze hebben beide varianten zowel AEG als GBB, net zoals met de meeste HK rifles (416, 417).

Wat Rebel zei dus :p Ik merk, nu dat ik m'n GBB heb dat ik die blowback mis op m'n DMR dus zou ik dat wel graag willen!

Ik ben pas net begonnen :) dus heb nog een hele grote verlanglijst :)

ik wil eigenlijk nog wel een AKM, een VSS vintorez als DMR en misschien een RPK. en een makarov als side arm.

Qua gear, een Berezhka gorka,
Medusa gorka
(en misschien nog andere)
VKBO Uniform
Flora uniform
FSB loadout met de juiste vest+helm etc.

en op termijn zou ik wel een op de Yom Kippur War gebaseerde IDF loadout willen met een FN-Fal en M14.

En voor de heb een 1911 omdat ik daar ook daadwerkelijk mee geschoten heb.

Defineer de bende? Camera's heb ik genoeg :p

24-105mm f4 L
10 - 22mm usm
50mm f1.8
75 - 300mm is usm
Speedlite 580ex ii
Merkloze ringflitser
40D body
20D body
Grip
Statief

En vast nog wel meer waar ik nu ff niet op kkan komen..

24-105mm f4 L
10 - 22mm usm
50mm f1.8
75 - 300mm is usm
Speedlite 580ex ii
Merkloze ringflitser
40D body
20D body
Grip
Statief

En vast nog wel meer waar ik nu ff niet op kkan komen..

Hmm

10-22mm (fisheye?)
50mm
en ringflitser klinken wel interessant
:rolleyes::p

@Tactical Bear goed nieuws en slecht nieuws:
De G28 en de 417 AEG mogen we mee gaan schieten.

Het slechte nieuws is dat ik nog even moet wachten tot ik kan met mijn arm EN de G28 is nog onderweg naar ze.

Maar als we mooie fotos / filmpje maken MOGEN WE ER MEE OP DE BUITENBAAN.
Je snapt natuurlijk wel dat deze smurf dan ook mee wil? ;):D

@Tactical Bear goed nieuws en slecht nieuws:
De G28 en de 417 AEG mogen we mee gaan schieten.

Het slechte nieuws is dat ik nog even moet wachten tot ik kan met mijn arm EN de G28 is nog onderweg naar ze.

Maar als we mooie fotos / filmpje maken MOGEN WE ER MEE OP DE BUITENBAAN.

Omg.. HYPE! Die 417 interesseert me niet heel erg, die DMR.. daar doe ik het voor!
En ik heb alle tijd, zolang ik maar kan schieten. Zeg maar tegen ze dat ik al m'n fotografie apparatuur meeneem als we komen. Zorg ik voor epische beelden :)

Oeh die is ook sexy, maar wel heel duur indeed
Is dit niet die ene die Dutch The Hooligan ook gebruikt? Wat dat ding is echt vet! Maar inderdaad.. de prijs :(

Op mijn verlanglijstje staat nooit zo gek veel en als er wat opstaat dan duurt dat meestal niet lang voor ik het heb :D

Nieuw op mijn lijstje is een Systema tw5.
Dat is wel geinig voor cqb.

Ik zou graag ook een aantal granaten hebben. Lijkt me leuk om mee te spelen.
Dit is ook wat er nog op mijn verlanglijstje staat. Ik las dat het de gameplay wel bevorderd

Daarnaast wil ik men belt nog verwisselen met een Ronin Belt
http://www.ronintactics.com/store/p29/Shooters_Belt_.html
s311809797414925210_p29_i6_w640.jpeg

Laatst bewerkt:
Dit is ook wat er nog op mijn verlanglijstje staat. Ik las dat het de gameplay wel bevorderd

Helaas zijn ze niet legaal in Nederland. Als je gepakt word kan je fikse straffen krijgen. Maar dit is een discussie Opzich.

Jammer, zal misschien komen omdat t gezien word als Blind Fire.

Dat is het niet, op sommige velden is het wel toegestaan. Op BunkerHill mag je rustig zo'n ding een bunker in pleuren. Het gaat er meer om dat voor de wet airsoftgranaten illegaal zijn. Er is een uitzondering voor de Airsoft Innovations Tornado, maar dat is ook nog vaag. En die worden niet meer geproduceerd, dus er is niet meer aan te komen.

Maar idd, hier kun je nog een heel topic mee vullen.