Het Verlanglijstje

Jammer, zal misschien komen omdat t gezien word als Blind Fire.

Nee eerder omdat het onder een andere klasse valt van de wapenwet en daarom illegaal zijn.

Omg.. HYPE! Die 417 interesseert me niet heel erg, die DMR.. daar doe ik het voor!
En ik heb alle tijd, zolang ik maar kan schieten. Zeg maar tegen ze dat ik al m'n fotografie apparatuur meeneem als we komen. Zorg ik voor epische beelden :)

Is dit niet die ene die Dutch The Hooligan ook gebruikt? Wat dat ding is echt vet! Maar inderdaad.. de prijs :(

Ja dat is er een van, maar de build list van parts staan gewoon in de beschrijving dus met wat eigen werk kan je die dingen best makkelijk na bouwen.

En die worden niet meer geproduceerd, dus er is niet meer aan te komen.
Ik was laatst nog opzoek en toen zag ik inderdaad dat ze niet meer gemaakt werden.
Novritsch had laatst wel een mooie video over grenades.

Iemand interesse in de mijne? :eek:

Ik heb er onlangs 1 overgenomen van iemand, maar waar ik van plan ben vaak te spelen (Ghost Town) mag ik ze niet gebruiken.
Heb er destijds 40 euro voor betaald en dat zou ik er ook terug voor willen hebben. :oops:

Iemand interesse in de mijne? :eek:

Ik heb er onlangs 1 overgenomen van iemand, maar waar ik van plan ben vaak te spelen (Ghost Town) mag ik ze niet gebruiken.
Heb er destijds 40 euro voor betaald en dat zou ik er ook terug voor willen hebben. :oops:
Als het een Impact Tornado is dan heb ik zeker interesse. Bij BunkerHill en Office2 mag ik ze wel gebruiken.

Als het een Impact Tornado is dan heb ik zeker interesse. Bij BunkerHill en Office2 mag ik ze wel gebruiken.

Het is inderdaad een Tornado Impact Grenade.

Ik heb hem 2x gebruikt, 1 maal thuis (vriendin niet blij :D) en 1 maal bij Ghost Town om hem weer te deactiveren nadat ik te horen had gekregen dat deze niet gebruikt mocht worden. Let wel, hij heeft wel gebruikers sporen daar ik hem overgenomen heb van een Belg.

Het is inderdaad een Tornado Impact Grenade.

Ik heb hem 2x gebruikt, 1 maal thuis (vriendin niet blij :D) en 1 maal bij Ghost Town om hem weer te deactiveren nadat ik te horen had gekregen dat deze niet gebruikt mocht worden. Let wel, hij heeft wel gebruikers sporen daar ik hem overgenomen heb van een Belg.

Die Belgen ook altijd :p

Ik stuur je een PB'tje

Ja dat is er een van, maar de build list van parts staan gewoon in de beschrijving dus met wat eigen werk kan je die dingen best makkelijk na bouwen.

Lijkt me sterk, is net als met een pot pindakaas alles wat erin zit staat op de pot maar is niet na te maken.
als het zo makkelijk was zouden ze niet alles zo weg zetten lijkt me

Lijkt me sterk, is net als met een pot pindakaas alles wat erin zit staat op de pot maar is niet na te maken.
als het zo makkelijk was zouden ze niet alles zo weg zetten lijkt me

Het valt best mee, mensen doen net alsof ze magische vingers hebben. Ze leveren een goed product, maar als je zelf weet wat je doet kan je het prima nabouwen. Enigste wat je niet zult kunnen krijgen is hun ball bearings, maar daar zijn genoeg andere goeie opties voor (de motor is wss gewoon een ASG motor). Het voordeel aan via UA zelf halen, is de garantie, goede installatie en geen eigen werk, maar daar betaal je dan een premium prijs voor. Heb niks tegen UA, want op reddit zijn ze heel erg aanwezig, helpen iedereen met tech vragen zonder eigen belang, leveren goede producten, plus dat de eigenaar in principe als hobby tech is begonnen en heeft kunnen omzetten naar een winkel.
Ik denk dat je het installeren van die onderdelen moeilijker maakt dan dat het werkelijk is, vast dat er wat kleine trade secrets in zitten, maar die zullen het performance verschil niet maken.

Nee eerder omdat het onder een andere klasse valt van de wapenwet en daarom illegaal zijn.

Weet je ook hoe het zit met de Grenade launchers enz, zijn die wel legaal? Of mogen die ook niet in nederland?

Weet je ook hoe het zit met de Grenade launchers enz, zijn die wel legaal? Of mogen die ook niet in nederland?

Launchers (GP-30, M203 etc) wel, granaten die je ervoor gebruikt niet. Oftewel je mag een vietnam kit maken met een airsoft M203, maar je mag de granaten en dus de launcher niet gebruiken. Granaten vallen onder een categorie waar we geen vrijstelling voor hebben en zijn dus illegaal. Je zou ze wel ergens in België kunnen leggen en tijdens skirms daar gebruiken, maar dat is natuurlijk ook ontzettend omslachtig.

• Leuk
Waarderingen: Camilo en Pietjepuk123
Launchers (GP-30, M203 etc) wel, granaten die je ervoor gebruikt niet. Oftewel je mag een vietnam kit maken met een airsoft M203, maar je mag de granaten en dus de launcher niet gebruiken. Granaten vallen onder een categorie waar we geen vrijstelling voor hebben en zijn dus illegaal. Je zou ze wel ergens in België kunnen leggen en tijdens skirms daar gebruiken, maar dat is natuurlijk ook ontzettend omslachtig.

Zo heeft @Sander een M203 onder z'n replica hangen. Ziet er erg vet uit, alleen jammer dat je er niks mee kan/mag doen! Gewoon geduldig afwachten op de NABV die het erdoorheen heeft gekregen en legaal heeft gemaakt.

• Leuk
Waarderingen: Sander
als je een front wired AEG hebt en de accu zit normaal in een peq box zou je een granaatwerper kunnen gebruiken als alternatief om je accu in te steken

Mijn verlanglijstje is opzich aardig simpel
Volgend jaar een tm vsr10 op mancraft hpa of co2 met autobot80graden bucking en hop up arm en toestanden

Jaar erop een hk416 van tm met upgrades die ik nog moet verzinnen

En een ak staat ook nog op me verlanglijstje

Onder tussen eerst rustig mn budget backup afmaken:)

Dit staat sinds vandaag op mijn verlanglijstje;

eng_pl_JG1738-assault-rifle-replica-1152200653_3.jpg

• Leuk
Waarderingen: Robbie
Nee,daar heb ik er ondertussen wel meer dan genoeg van gehad.
Tijd voor wat lompers.:p:D

Volgens mij is dit gewoon de G36 hoor. Dan waarschijnlijk de MG36 variant.

Tis de G36k semi sniper variant.
Net ff wat specialer en dus interessanter voor mij.
Zeker omdat ik er geen reddot bij hoef te kopen.
Hij heeft onder de reddot een 3 X zoom scope en erboven dus die reddot.
En een bipod er ook nog standaard bij en railgrip plates.

eng_pl_JG1738-assault-rifle-replica-1152200653_7.jpg

Ik vind hem vet.

@Rebelattack ooh man ik ga je blij maken: hepheastus gaat een nieuwe serie hts-14's maken, dit jaar nog!

Mijn verlanglijstje:
- low power airshaft voor daytona
- rs sights: vortex, holosun, iets nog beters.
- nva/ddr propere ak
- dragunov
- golden leaf berezhkha camo
- betere draagtas voor kit.

En dat is het eigenlijk wel. Allemaal redelijk duur spul helaas, dus het word sparen.

• Leuk
Waarderingen: Camilo