Hey even voorstellen op deze regendag

jelle roos

Member
13 aug 2018
18
7
Trophies
2
Goede middag mensen, ik ben jelle en airsoft samen met mijn vriendin.

Zelf ben ik 21 jaar en kom uit Amsterdam. ben begonnen met airsoft bij Unit13 en na mijn eerste game wist ik het al. Meteen een vergunning aangevraagd en ben begonnen. Ben nog niet bij ZUID63 geweest. Staat wel op de planning.

We wonen in Zuid Limburg en vinden het een prachtige sport.

Hier is de gear,

G&G Predator
BEx3rP5.jpg

BEx3rP5

STI TAC 1911

7YCmFU9

7YCmFU9.jpg

Vragen zijn welkom maar heb ook wat vragen voor jullie,

Zijn er meetups? waar mensen elkaar helpen met het afstellen en hun wapens showen.

Zijn er hier mensen die de COLT C8NLD Hebben nagemaakt van het nederlandse leger? Feel free to post/ pm me a picture. En tips hoe je er eentje kan maken zou geweldig zijn. Zit zelf in het traject om een reservist te worden en zou graag (als het lukt) willen airsoften met het dienst wapen.

als de fotos niet werken: https://imgur.com/a/vejPpf5

Laatst bewerkt:
Hey Jelle, welkom op het forum! Je fotos werken niet, wete je zeker dat je er .jpg achter hebt gezet? Anders word de link niet herkent als een plaatje.

Er zijn niet zozeer meet-ups, tenminste, nog niet. Ik weet wel dat er nu een airsoft club Amsterdam is die nu per maand (?) een avond organiseerd waar je voor een bepaald bedrag naartoe kan gaan (door lid te worden). Je hebt natuurlijk ook altijd het Nationaal Airsoft centrum in Geldermalsen dat regelmatig open is.

Over die Colt, check even het projecten forum, daar staat precies een post over wat je wil weten

edit: Hier de site van airsoft club Amsterdam: http://airsoftclubamsterdam.nl/

• Leuk
Waarderingen: jelle roos
Bedankt voor de tip Maffo. Heb de fotos er in gedaan. En ga nu naar het project forumpje.

jammer dat de club tegen betaling is en zo ver weg is voor mij. Als het in de buurt was zou ik misschien nog wel betalen.

Welkom.

Ik neem aan dat je nog niet zolang airsoft?
Die ''meet ups'' zoals jij omschrijft is voor mij eigenlijk het zelfde al elke reguliere skirm waar ik heen ga.
Een praatje met andere airsofters is zo gemaakt, vervolgens een beetje elkaars gear bekijken en wat belangstelling tonen.
Als je wat hulp nodig hebt zullen er vast wel een aantal mensen willen helpen of informatie willen geven.

Zorg gewoon dat je lekker op tijd bij een skirm aanwezig bent, en die Meet up krijg je er gratis bij ;):cool:

Greetings

Welkom mede zuiderling.

Bij Zuid 63 is zeker een aanrader. Je houd in ieder geval je conditie op peil :). We zullen ons zeker ergens treffen unit13, zuid 63 en Wild Mountain zijn toch de locaties waar ik voorlopig vooral heen zal blijven gaan.

......

Zijn er meetups? waar mensen elkaar helpen met het afstellen en hun wapens showen.
.......
Welkom Jelle,
Kleine correctie. In de airsoft sport spreken we over; replica/airsoft apparaat/AA
Dit om niet gekoppeld te worden aan de dodelijke echte variant van ons speelgoed

Sorry, zit veel engelse filmpjes te kijken de laatste tijd en ze hebben het daar vaak over airsoft weapons. Ik weet het verschil tussen replica/AEG en real steel.

• Leuk
Waarderingen: Toothpick
replica en aeg zijn weer twee verschillende dingen. Een aeg is een soort replica, maar niet alle replica's zijn aeg's. Aeg is een Automatic electric gun en is een praktische verzamelnaam voor bijna alle replica's die op electriciteit werken.

• Leuk
Waarderingen: Toothpick