Hey hallo

TJS

New Member
9 mei 2020
1
2
Trophies
2
Hey allemaal,

Tenny hier en na een hele, hele lange tijd geen airsoft meer gespeeld te hebben, vond ik het weer tijd om de aeg weer op te pakken.

Deze heeft inmiddels 10 jaar in België gelegen dus het was nu wel eens tijd om de Nabv pas aan te vragen en deze weer op te halen..

Een old school ca m15a4 replica welke ik zelf heb omgebouwd en geupgrade tot een eod casv variant.

Nu ga ik het forum hier afstruinen en hoop jullie gauw eens tegen te komen tijdens een skirm.
 
  • Leuk
Waarderingen: Slayer en TiltMachine
Welkom op het forum en welkom terug bij airsoft!

Deze heeft inmiddels 10 jaar in België gelegen [......] Een old school ca m15a4 replica welke ik zelf heb omgebouwd en geupgrade tot een eod casv variant.

Je zal je replica na 10 jaar stilliggen echt even moeten checken: Schiet die nog zo hard als dat die zou moeten schieten? Hoeveel verschil zit er in fps tussen laagste en hoogste schot? (meer dan 10 fps= openmaken en o-ringen smeren, waarschijnlijk nozzle vervangen). Hoe ziet de bucking eruit? Ik verwacht dat de bucking niet meer in allerbeste staat is, dus ik zou die vervangen. Een modify flathop set, of een maple leaf macaron + nub, of een g&g of prommy purple bucking geflathopt is ook direct een goede upgrade. Is je loop nog goed, geen krassen of roest?

Na revisie zou die je ook nu nog steeds prima kunnen dienen, in de basis is er weinig veranderd aan de techniek en zijn de onderdelen van vandaag voor v2 aeg's nog steeds compitabel met jouw m16.
 
Welkom hier op het forum en tof dat je de hobby weer opgepakt hebt! ;)