Hey hallo!

Vinn0sx

New Member
22 nov 2015
1
0
Trophies
1
Hoi allemaal,

Ik zal mezelf even in het kort voorstellen, Ik ben Vincent ( 27 jaar ) woonachtig in Hoorn NH

en werk als procesoperator in de zoetwarenindustrie. Mijn hobby's zijn oa battlefield op de ps4 en ook ben ik al jaren in het bezit van een luchrdrukgeweer die ik weer gebruik om zo nu en dan op targets te schieten. 

Ik ben vorig jaar de airsoft sport voor het eerst tegen gekomen, heb toen ook direct een VOG aangevraagd maar na deze te hebben ontvangen heb ik hier eigenlijk niks meer mee gedaan. 

Aangezien mijn game achtergrond en het schieten met mijn luchtdrukgeweer was het eigenlijk niet meer dan logish of de airsoft sport kwam weer op mijn pad terecht. Na vele filmpjes te hebben bekeken van oa ACN op youtube en andere airsoft skirm filmpjes begon het toch echt weer te kriebelen en heb ik de stap genomen om te beginnen met deze leuke hobby.

Qua uitrusting etc moet ik nog alles aanschaffen en informatie verzamelen waar nu mee te beginnen en of ik eventueel de replica's waar ik mee begin ook parts voor kan aanschaffen, Als ik de gear heb wil ik graag aan een event mee doen, je hebt namelijk toch een bepaalde uitrusting in gedachten.

Het gene wat ik als eerst wil hebben is een volledig digital desert AOR1 uniform met gear. (iemand een idee waar te koop?)

Zodra ik mijn NABV pas binnen heb (tussen nu en twee weken) wil ik mijn eerste twee replica's aanschaffen. (Twijfel alleen nog of ik dit nu bij een winkel zal aanschaffen ivm advies en uitleg of dat ik deze gewoon via gunfire bijvoorbeeld zal aanschaffen )

Mocht iemand tips hebben of woon je nou in de buurt van mij dan hoor ik dat graag natuurlijk!

Welkom op dit gezellige forum Vincent.

Wij,mijn vrouw en ik,bestellen geregeld bij Gunfire en Taiwangun.pl.

Als je op dit forum laat weten welke replica's je in gedachten hebt dan kunnen wij je van advies voorzien.

De meeste replica's uit Polen zijn niet verkeerd maar lees voor de grap eens de review over mijn Double Eagle M89A (UMP) die bij zowel Taiwangun als bij Gunfire te koop is.

Wij hebben voor jou alvast de verkeerde keuzes gemaakt dus als je info wilt over een bepaalde replica dan kunnen wij je vertellen of het de moeite waard is of weggegooid geld.

Hoi Vincent,

Welkom hier op het forum. elf kom uit Alkmaar en ga regelmatig met mijn neef uit de Goorn (vlak bij Hoorn) airsoften. Mocht je eens mee willen spelen dan ben je van harte welkom. Het kan handig om  wat verschillende replica's uit te proberen. Waar je uiteindelijk iets koopt hangt ook af of je garantie wilt op een replica. Als je iets kostbaars koopt in Polen wil je ook terug kunnen gaan.  Met het goedkope spul kun je nog wel een risico lopen. Maar goed in nederland kost het vaak iets meer maar zijn er prima winkels. Ook kun je zoeken op airsoftmarkt en airsoftmarktplaats. 2e hands maar vaak prima in orde. En ook binnen dit forum is een kun je kijken naar gebruite replica's. Nou voorlopig heb je genoeg te doen. Ik wens je vast succes. Neem gerust contact met me op mocht je vragen hebben. Wie weet heb ik een antwoord.

Hans

Hey Vincent, welkom op het forum.
Ik denk dat ik wel in de buurt van je woon.
Ik woon namelijk ook in hoorn :-P
Mocht je vragen hebben kun je ze altijd stellen.
Groet
Sander

Zo jullie zijn snel haha, bedankt voor de leuke reacties!

Ik ga jullie zeker bestoken met vragen over de replica's (eerst goed zoeken en lezen natuurlijk ^_^)

Leuk om te lezen dat er aantal airsofters dichtbij wonen, altijd handig natuurlijk!

Thanks Vladimir, Hans en Sander!

Welkom! 

Leuk dat het toch weer begon te kriebelen. Er zijn verschillende shops zoals Airsoft-Heaven, com-bat, gunfire en taiwangun die ook kleding hebben. Waarom wil je voor desert gaan? 

Welkom! 

Leuk dat het toch weer begon te kriebelen. Er zijn verschillende shops zoals Airsoft-Heaven, com-bat, gunfire en taiwangun die ook kleding hebben. Waarom wil je voor desert gaan? 

Hey Jan,

Ik vind de kleuren en het patroon van digital desert AOR1 echt geweldig! Als ik naar zo´n volledige loadout kijk past dat helemaal in het plaatje zoals ik een us soldier voor me zou zien. De desert variant valt natuurlijk wel op in de onze omgeving en daarom zal ik ook dus voor een AOR2 (groene variant) loadout gaan.

Bedankt voor de webshop tips!

Nou, net even een test order bij armypanda.com (hoop dat ik dit gewoon mag vermelden) besteld.

Bestaande uit: 

• 1 x EMERSON G3 Combat Pants (AOR1) with Detachable Knee Pads 

• 1 x EMERSON G3 Combat Shirt (AOR1)

Nu maar hopen dat deze site een beetje betrouwbaar is!

Ps wel betaald met paypal dus zodra ze niet leveren vraag ik gewoon mijn geld terug. 

Orderstatus:

-25.11.15 besteld
-26.11.15 verzonden
-04.12.15 ontvangen (moest wel€27,- betalen aan de bezorger)

Houd ook rekening met invoer rechten, soms is dan goedkoop stiekem duur koop. Je kan ze makkelijk berekenen op
http://www.invoercalculator.nl/

Hey,

Nog even een vraagje betreft aanschaf van een goede sidearm!

Welke replica raden jullie mij aan? het liefst zou ik een blow back model willen hebben als sidearm maar mochten jullie dit nou afraden dan zal ik hier natuurlijk ook voor open staan.

Ik zoek een model welke ik zelf kan onderhouden en makkelijk parts voor kan kopen (tuning bijvoorbeeld)

Prijs klasse tot €200,- +-

Hou er wel rekening mee dat Tokyo Marui dure magazijnen heeft.

En je wilt op zeker minimaal 1 extra mag erbij hebben voor het o zo coole reloaden.

Check dit beestje ook eens.
http://www.bunker501.nl/product/blackwater-x-five-gbb-co2/
Ik heb de 1911 Blackwater van Bunker 501 en die is helemaal naar mijn zin.
En je houd nog geld over voor 2(!) extra mag's.

Ohja magazijnen van TM zijn net zo duur als alle andere gas magazijnen.
Gewoon in Nederland tussen de 35 en 45