Hey hallo!

Nou.. ik heb een keuze kunnen maken hoor!

Ik ben toch maar eerst voor de BLACKWATER 1911R2 CO2 FULL METAL *** STARTER LITE PACK  gegaan. Ik dacht dat dit wel een mooie actie was zo met alle spulletjes die erbij komen.

Plus dat ik op deze manier toch wat meer geld uit kan geven voor mijn main wapen.

http://www.bunker501.nl/product/blackwater-1911r2-co2-full-metal-starter-lite-pack-nu-nieuw-mega-aanbieding/

Ik hoop dat ik geen verkeerde keuze heb gemaakt!? ^_^

Heb je hem al besteld?

Ik heb namelijk inmiddels mn tweede al, omdat de eerste kuren kreeg. En deze heeft binnen een paar maanden, de zelfde kuren al :(
De slede blijft namelijk op de haan hangen. Je kunt schuren vijlen en doen, maar hij blijft er telkens op hangen (na een skirms of 4) . Is bij bijna 40 % van de schoten zo. Dan moet je weer een klap op de achterkant van de slede geven, zodat hij weer door schuift naar voren.

Ja ik heb hem al besteld 0_o ik heb toch geen miskoop gedaan!? Ik kon er niks negatiefs over vinden eigenlijk, is het niet zo dat dit een fabricagefout is? Heb je contact gehad met de verkoper over dit probleem?

Laat maar even weten.

Dat is exemplarisch geweest.

Mijn Blackwater 1911 is helemaal perfect en schiet als een dolle.

Ik weet niet wat je aan budget hebt voor je main, maar toch denk ik dat je beter voor een TM had kunnen gaan. 

Voor een TM zijn (model afhankelijk utiteraard) vele after market (spare, upgrade en cosmetische) parts te vinden. Meer als voor welk ander merk dan ook. Spare parts voor de blackwater (gemaakt door KWC) zijn navenant niet tot nauwelijks te vinden, dit komt mede omdat het een eigen systeem is wat met geen enkel ander gangbaar merk onderdelen deelt.

Extra magazijn had je ook niet nodig gehad. 9 van de 10 TM magzijnen kunnen tussen de 24 en 31 bb's bevatten (tegenover de KWC zijn 16). Verder zie ik dat de KWC (volgens opgave) 359,16 FPS schiet. Dat is mij iets te toevallig net onder de 360 en zou dus betekenen dat op warme dagen je pistool over de fps limieten gaat.

Maar goed, gedane zaken nemen geen keer en ik hoop uiteraard dat je lang plezier zult hebben van je pistool.

Wat had je in gedachten voor je main? (en welk budget?)

Sorry Oddball maar ik heb dezelfde Blackwater 1911 en hij blijft keurig onder de 360 FPS.

En tussen de 24 en 31 BB's in 1 magazijn?

Lekker realistisch.

En het wissellen van magazijn is nu net iets wat het gebruik van een side-arm zo ubercool maakt.

Ja,ik ben een groot fan van de "Die Hard" filmreeks.

En volgens deze boys zijn er wel degelijk spare parts verkrijgbaar.

Mischien niet perse van KWC maar als het maar past en werkt.

http://www.airsoftsociety.com/forums/f8/replacement-parts-kwc-m1911-tac-104937/

Hey,

@Oddball Bedankt voor je berichtje, ik zal zeker het advies meenemen in de aanschaf van mijn main replica, zou het inderdaad erg jammer vinden als ik erg veel moeite zou moeten doen om spares en parts te vinden voor een replica zodra dat nodig is.

Qua main replica dacht ik zo aan de Ares Amoeba M4 008 black EFCS. Vind hem erg mooi en heb zo het idee dat dit merk wel voor redelijke kwaliteit staat? 

Ik hoor graag van je wat je hier van vindt en of je eventueel iets anders zou aanraden.

Thanks

Andere mogen ook natuurlijk reageren ;-D

@Vladimir Odd heeft natuurlijk wel een punt dat het handig kan zijn dat je bij de aanschaf van een replica ook rekening houdt met de parts, tuning etc. Daarintegen heb je bij de blackwater replica natuurlijk weer lagere aanschafkosten en als de kwaliteit van deze replica gewoon goed is en goed blijft presteren hoef ik hier geen zorgen over te maken.

Ik wil in elk geval voor mijn main replica wel makkelijk aan parts kunnen komen ivm onderhoud, slijten etc.

Thanks

Nou ik heb hem binnengekregen hoor! Mijn eerste replica is een feit! Wat een schitterend en zwaar ding is de blackwater 1911 R2 zeg!  Super trots op mijn eerste aanschaf! Snel geleverd door bunker501. 

(Ik zou graag foto's willen toevoegen aan het bericht maar telkens wanneer ik op de afbeelding knop druk lijkt wel of de site freezed..)

Moet je ff naar boven scrollen en dan zie je dat er een popup menu in beeld staat waar de link naar de fotos  op in kan vullen

Zo, weer een hoop uitgegeven dit weekend ! Wat een dure hobby zeg haha, heb het er voor over hoor! :-D

Mijn volgende aanschaf wordt hoogstwaarschijnlijk een Tippmann M4! Wat een mooi ding is dat zeg, de verkoper van Airsoftshopnl Den-Haag vertelde erover en ben zelf op onderzoek uit gegaan.

Tippy is zeker mooi ;-)
Maar heeft wel wat tuning nodig. Daarna schiet het heerlijk.
Oh ja en locktite anders trilt alles los :-P