Hey iedereen!

K3vin

New Member
20 jul 2018
1
0
Trophies
1
Supp guys,

Ik ben Kevin, ik ben 19 jaar oud en woon in de buurt van Arnhem. Ik ben al een tijdje geïnteresseerd om te beginnen met airsoft!

Ik ben open voor alle hulp! en hoop ook een groep te vinden om te sport te beoefenen!

Dus als iemand nog een leuke volledige starter kit weet, let me know! want heb op het moment nog niks, maar wil het wel z.s.m aanschaffen!

Hoi.

Begin eens met een keer spelen met een huurkit. Kijken of je het echt leuk vind. Voordat je er een hoop geld tegenaan gooit.
Begin daarna eerst met je nabv pas aanvraag. En als die loopt, heb je alle tijd om eens uit te zoeken wat je wil.

• Leuk
Waarderingen: K3vin
Welkom. Wat Campesteijn zegt, huur eerst een paar keer.

Airsofters zijn hele sociale wezens en de meeste zullen je met liefde alles vertellen over hun gear en replicas.

• Leuk
Waarderingen: campesteijn en K3vin
Welkom K3vin!
Waar in de buurt van Arnhem,als ik vragen mag?
Ikzelf woon in Huissen nl. :)

Hi en welkom op dit forum! Eerder al geschreven zag ik: ga eerst voor een huurkitje of kijk in het 'Skirms'-gedeelte waar ACN-forumleden naartoe gaan en vraag of je misschien eens een replica mag lenen, vasthouden om te kijken wat je bevalt en wat niet. Dat scheelt je een hoop :)

Mocht je daarnaast wat beelden willen zien van Airsoften als Assault-speler (in tegenstelling tot de dertien-in-een-dozijn Snipers), check m'n video's dan eens (hieronder in de handtekening).

Tot op het veld!