Heyyyy halloooooo

• Onderwerp starter Onderwerp starter Robin2k7
  • Startdatum Startdatum
Welkom Robin. En hier nog een lid van de ouwe-lullen-brigade ;) (ben 47). Hopelijk tot op het veld

• Leuk
Waarderingen: Robin2k7
de ouwe-lullen-brigade hahaha ach , straks weer effe een uurtje naar de sportschool , dan kom ik straks fit het veld op :-)

• Leuk
Waarderingen: Foodie88
*voorziet de oprichting van de 101st Birthday Company..*

Niks mis met de 'ouderen' onder ons, toch? Geloof dat veel airsofters 30+ zijn. Hoewel ik zelf 26 ben, geef ik erg de voorkeur aan deze situatie dan aan die in de VS, waar je overal 12 en 13 jarigen op de velden ziet rondlopen... Vooral die CQB matches lijken net kinderfeestjes!

• Leuk
Waarderingen: Vladimir en BoomSmurf

Niks mis met de 'ouderen' onder ons, toch? Geloof dat veel airsofters 30+ zijn. Hoewel ik zelf 26 ben, geef ik erg de voorkeur aan deze situatie dan aan die in de VS, waar je overal 12 en 13 jarigen op de velden ziet rondlopen... Vooral die CQB matches lijken net kinderfeestjes!

Ik vind iets ouder ook niks verkeerd ben zelf ook pas 26 maar inderdaad ben al blij dat het teminste hier in Nederland pas vanaf 18 mag :)

• Leuk
Waarderingen: Vladimir en Robin2k7

Daar sla je de spijker op z,n kop ja , vervelende kindertjes die hun hit niet nemen hahaha
praise the lord voor het 18 + regeltje .

• Leuk
Waarderingen: WaterIsNat en Valmijaan

Haha, briljante naam. Ik stem voor :D:D

• Leuk
Waarderingen: Foodie88