Om mee te skirmen.Je kunt op verschillende manieren (verschillende) red dots monteren.
Wil je iets om te skirmen of meer iets race gun achtigs?
Is toch zonde, om in je hi capa te boren.C-more Sight op een 90 graden AIP mount. 5 kleine gaatjes in het frame van je Hi-Capa boren en gaan!
Maakt het dan uit welke reddot ik neem?Zijn ook accessoires welke je aan de rail van de lower bevestigd welke dan een frame boven de slide plaatst met een picatinny rail voor een dot. Je kan ook waarschijnlijk split sides halen waar dan aan de voorkant een red dot zit.
Maakt het dan uit welke reddot ik neem?
de goldmatch wel maar voor de rest idd niet.Zolang de dot op picatiny kan dan niet nee. Het brengt ook geen extra gewicht op de slide dus de cycle wordt er ook niet door aangetast, het is meer hoe zwaar het is om het de hele dag omhoog te houden. Ik weet alleen dat ze er zijn maar geen specifieke producten.
EDIT: TM heeft geen rail aan de onderkant
de standaard 5.1 komt wel met een rail standaard iirc, maar die moet je er zelf opzetten. Daarvoor moet je op twee punten in de lower frame twee gaten 'slaan'. Daarvoor zijn er al twee punten en levert tm een punch om de gaten te slaan mee met de replica. Ikzelf vind de rmr stijl van reddots mooier, maar dat is niet de meest populaire stijl voor hicapas.
En geen Reddot op je sidearm doen. Dit is geen Call of Duty.
Welkom! En geen Reddot op je sidearm doen. Dit is geen Call of Duty.