Hi capa 5.1 accessoires

• Onderwerp starter Onderwerp starter Anne
  • Startdatum Startdatum

Anne

New Member
15 mrt 2019
4
0
Trophies
1
Hi allemaal, ik ben nieuw hier.. en ook deels met airsoften.

Ik heb sinds een paar weken een hi capa 5.1.

Ik wil er graag een reddot op hebben, maar ik weet niet goed welke.. heeft iemand tips.

Welkom Anne, reddots op sidearm heb ik helaas weinig kaas van gegeten, dus daar heb ik geen advies voor. Veel airsoftplezier iig!

• Leuk
Waarderingen: Anne
Je kunt op verschillende manieren (verschillende) red dots monteren.
Wil je iets om te skirmen of meer iets race gun achtigs?

C-more Sight op een 90 graden AIP mount. 5 kleine gaatjes in het frame van je Hi-Capa boren en gaan!

Jij wil een sight erop, dan is dat je beste optie in mijn ogen.

Zijn ook accessoires welke je aan de rail van de lower bevestigd welke dan een frame boven de slide plaatst met een picatinny rail voor een dot. Je kan ook waarschijnlijk split sides halen waar dan aan de voorkant een red dot zit.

Als we het toch over accessoires hebben, wat is de beste flashlight voor een hicapa 5.1? :)

• Leuk
Zijn ook accessoires welke je aan de rail van de lower bevestigd welke dan een frame boven de slide plaatst met een picatinny rail voor een dot. Je kan ook waarschijnlijk split sides halen waar dan aan de voorkant een red dot zit.
Maakt het dan uit welke reddot ik neem?

Maakt het dan uit welke reddot ik neem?

Zolang de dot op picatiny kan dan niet nee. Het brengt ook geen extra gewicht op de slide dus de cycle wordt er ook niet door aangetast, het is meer hoe zwaar het is om het de hele dag omhoog te houden. Ik weet alleen dat ze er zijn maar geen specifieke producten.

EDIT: TM heeft geen rail aan de onderkant

• Leuk
Zolang de dot op picatiny kan dan niet nee. Het brengt ook geen extra gewicht op de slide dus de cycle wordt er ook niet door aangetast, het is meer hoe zwaar het is om het de hele dag omhoog te houden. Ik weet alleen dat ze er zijn maar geen specifieke producten.

EDIT: TM heeft geen rail aan de onderkant
de goldmatch wel maar voor de rest idd niet.

• Leuk
de standaard 5.1 komt wel met een rail standaard iirc, maar die moet je er zelf opzetten. Daarvoor moet je op twee punten in de lower frame twee gaten 'slaan'. Daarvoor zijn er al twee punten en levert tm een punch om de gaten te slaan mee met de replica. Ikzelf vind de rmr stijl van reddots mooier, maar dat is niet de meest populaire stijl voor hicapas.

• Leuk
de standaard 5.1 komt wel met een rail standaard iirc, maar die moet je er zelf opzetten. Daarvoor moet je op twee punten in de lower frame twee gaten 'slaan'. Daarvoor zijn er al twee punten en levert tm een punch om de gaten te slaan mee met de replica. Ikzelf vind de rmr stijl van reddots mooier, maar dat is niet de meest populaire stijl voor hicapas.

Ik zal het morgen of overmorgen weten te bevestigen :P

Welkom! En geen Reddot op je sidearm doen. Dit is geen Call of Duty.

En geen Reddot op je sidearm doen. Dit is geen Call of Duty.

Mwah, waarom niet? Het is enorm praktisch en airsoft is juist enorm Call of Duty, of je nou wilt of niet. In de echte wereld gebeurd het ook enorm veel. Niet op militaire spullen misschien, maar red dots op civiele en sport blaffers word steeds normaler. Niks mis mee om dat soort ontwikkelingen mee te nemen vanuit praktisch oogpunt.