Hi capa gekocht welk gas?

Ktm rider

Well-Known Member
4 feb 2018
60
2
Trophies
5
Hallo

Ik heb een vraag over me nieuwen Hi capa gold match

Ik vraag het liever even na voordat ik het verkeerde koop
Welk gas is het beste om te gebruiken hier in of maakt dit niets uit alvast bedankt

In de zomer gebruik ik asg ultra air. In de winter < 10 ° . nuprol 3.0.

gaat hier al 1,5 tot 2 jaar goed met 2 TM highcapa 5.1

• Leuk
Waarderingen: theaxewars
De meeste in mijn vriendenkring spelen pistol only met de tm ticapa.
Ze speelde allemaal met nuprol 2,0 en de meeste spelen nu op hpa.
Je gaat op internet wat berichten lezen dat tokyo marui niet tegen green gas kan (nuprol 2,0) maar daar hoef je je niet druk over te maken.
Die gasten hebben zoveel geschoten, er zijn pas wat problemen gekomen (lees gescheurde nozzle ect) sinds ze over gegaan zijn op hpa en fps verhoogd hebben.
Het enige probleem in de winter is dat je met 2,0 niet meer een heel magazijn kan leegschieten. Als dat gebeurd kan je nuprol 3,0 gebruiken

De meeste in mijn vriendenkring spelen pistol only met de tm ticapa.
Ze speelde allemaal met nuprol 2,0 en de meeste spelen nu op hpa.
Je gaat op internet wat berichten lezen dat tokyo marui niet tegen green gas kan (nuprol 2,0) maar daar hoef je je niet druk over te maken.
Die gasten hebben zoveel geschoten, er zijn pas wat problemen gekomen (lees gescheurde nozzle ect) sinds ze over gegaan zijn op hpa en fps verhoogd hebben.
Het enige probleem in de winter is dat je met 2,0 niet meer een heel magazijn kan leegschieten. Als dat gebeurd kan je nuprol 3,0 gebruiken
Oké en hoeveel gr bbs ? 0,28 of meer

Ja dat is prima.
Zou gewoon kijken met welk gewicht je het accuraatste bent.
Zou voor binnen 0,2 gebruiken zodat deze sneller aankomt

Mag ik aanraden om met de huidige temperaturen abbey 144a of nuprol 1.0 te gebruiken. Zeker met de goldmatch die een iets zwakkere slede heeft als de reguliere hi-capa's.

Ik speel nu met nub 2.0 en onder de 20° met nub 3.0, al meer dan twee jaar en nog niks kapot.