Hi! :)

kevinz033

Active Member
18 jul 2017
27
17
Trophies
3
Goedenavond! Mijn naam is Kevin, 24 jaar oud en ik kom uit Amersfoort. Werkzaam als taxichauffeur en fotograaf/cameraman voor het dagelijkse (lokale/regionale/landelijke) nieuws.

Al enige tijd volg ik airsoft via groepen en YT kanalen wat mijn interesse heeft gewekt. FPS games speel ik al vaak, af en toe is een keer paintball of lasergamen maar nu wil ik toch voor het 'echte' werk gaan. Ook niet onbelangrijk en wel leuk om te vertellen is dat ik graag vlieg met mijn drone (DJI Phantom 4) blijft prachtig om ook eens ons mooie Nederland van een ander perspectief te kunnen zien.

Inmiddels heb ik de aanvraag gedaan voor de VOG en mij aangemeld bij het NABV, de eerste stappen zijn gezet. Zodra de VOG binnen is ga ik rustig aan eens kijken voor twee replica's en de gear, waarbij ik zat te denken om te beginnen met een WE F266 of een WE P99 (war of god) replica model. En daarbij mogelijk een Ares Amoeba AM-014 replica.

Hoop veel leuke mensen te mogen ontmoeten, een leuke tijd te gaan hebben en uiteraard hoop ik veel te leren! :)

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Luca
Welkom op dit gezellige forum en in deze supergave sport.
En "good luck" met het binnen de perken proberen te houden van de verzamelwoede qua replica's en gear. :confused:

• Leuk
Waarderingen: kevinz033
Inmiddels weer een berichtje..... aanvraag van mijn VOG is slecht verlopen, heb hem op een andere manier moeten doen. Heb hem afgelopen maandag opnieuw aangevraagd ditmaal via het gemeentehuis in de hoop dat het nu wel goed loopt.

Daarnaast ook mijn vriendin zo gek gekregen en die heeft vandaag haar VOG digitaal aangevraagd.

• Leuk
Waarderingen: Xandor
Welkom op het forum!
Balen dat het niet in een keer is gelukt. Hopelijk lukt het nu wel!
Al verder gekeken voor de replica's?

• Leuk
Welkom op het forum!

Leuk dat je vriendin ook gaat airsoften! Hoe heb je dat zo voor mekaar gekregen? :p

• Leuk
Hé! Welkom op het ACN forum. Bij vragen staat iedereen voor je klaar hoor.

Je vriendin aan 't airsoften krijgen. Blijf de mannen die dat lukt aanbidden hoor..

• Leuk
Ik ben inderdaad al wel aan het speuren op internet voor replica’s maar wil zodra de NABV pas er is naar een fysiek winkel gaan met een baan erbij zodat ik kan testen wat ik nou daadwerkelijk fijn vind.

En het vrouwtje overhalen was eigenlijk niet eens zo heel moeilijk... gewoon gezegd dat het mij leuk leek om dit met z’n tweeetjes te doen en dat het ook nog eens sportief is ook! Ohja en gewoon gelijk NABV account aanmaken voor haar helpt ook om het te versnellen :-)