Hier gaan we dan.

John Wick

Well-Known Member
16 jan 2018
831
212
Trophies
12
Ik heb jaren painball gespeelt.Maar door gebrek aan tijd moest ik er mee stopen.Nu er weer meer tijd is zit ik er aan te denken om Softair te gaan beginnen.Maar keuze met welk merk aan te kopen is niet eenvoudig.Hoop dat ik op het forum goede info kan vinden.
 
Hallo Oakley. Je bent op de goede plaats, hier is een hoop te vinden. Als je specifieke vragen hebt schroom ze niet te stellen. Ik heb ook een beginnershandleiding, waarin ik een aantal suggesties doe voor goede replica's en replica merken. Welkom op het forum!
 
Thanks Maffo heb al wat merken op het oog maar twijfel over welke te gaan aan schafen
 
Welkom op het forum, ligt aan welke rol je vervult maar een automatische AEG/GBB, etc. mag 360 FPS max schieten, DMR's mogen 450/500 FPS (ligt aan veld en regels) en Bolt action sniper rifles mogen 500 FPS. Alles wat niet binnen een van deze categorieën valt mag ook maar 360 FPS, dus pistols, shotguns etc.
 
Welkom op het forum!

Vergeet naast de FPS limieten niet dat je in Nederland ook lid moet zijn van de NABV voordat je replica's in huis mag halen en houden.
 
Welkom op het forum. Zoals je ziet, vragen worden hier vaak snel beantwoord.
 
Dat had ik al gelezen Sadiek maar bedankt voor de Herinering heb al een bewijs van goed gedrag die is nog een jaar geldig of moet ik weer een nieuwe aan vraag doen?