Hier is de smerige Hollander!

DirtyDutch

New Member
10 okt 2014
1
0
Trophies
1
Hey, 
Mijn naam is Chris sta ook wel bekend als DirtyDutch, ben hier ook maar eens lid geworden omdat Grasmat (Nick) het vaak over dit forum heeft,bij deze ;)

Welkom Chris!
Vertel is wat meer haha, ben je NABV lid? Zo ja welke replica's heb je? Welke camo? en zo en zo! We willen alles van je weten! :P

Hey Mobius,
Alles is goedgekeurd door NABV maar heb mijn pas nog niet binnen :(.. Dus mijn gear ligt net zoals die van Grasmat nog bij iemand thuis die wel over een NABV pas bezit.
De AA die ik heb besteld is een ICS G33, met red dot en een schuine voorgrip, Omdat het allemaal nogal prijzig om direct full gear te kopen, daarom ben ik begonnen met enkel een zwart tactical vest om mijn mags bij elkaar te houden,De rest van me gear zal ik onderweg bij elkaar plukken eerst kijken wat mij bevalt, iedereen zegt dat ik een camo moet nemen terwijl ik full black erg bruut vind, dus waarschijnlijk eindig ik full black

Nop, enkel in Belgie geweest met vrienden die daar wonen, in NL nog nooit een skirm gespeeld

Ok, je kan de pas binnenkort wel verwachten dan ;) 
ICS is een hele goeie merk dus goeie keus! 
Als je full black wilt dan moet je dat gewoon lekker doen. Iedereen heeft zijn eigen smaak dus daar moet je niet zo veel van aantrekken ;) 
Wen er maar aan dat het zo prijzig is haha. Als je eenmaal echt ben begonnen dan koop je het 1 na het ander.
Maar het is en blijft een fantastische hobby! :D

Welkom op het forum, en bij deze fantastische sport ;)
Hier hebben we ook meerdere ICS'jes liggen. Prima spul :D
Wat gear betreft heeft iedereen zijn eigen voorkeur.. in CQB is zwart beter. In het bos Camo. Maar ik ben ook wel eens bijna over mensen in het zwart heen gelopen in het bos.. Dus ook daar kun je prima mee wegkomen in buiten skirms!

Hoi en welkom @DirtyDutch,
Ik zou zeggen, ga lekker voor full black. Om een idee te krijgen hoe dit eruit ziet, check de volgende foto (helemaal links):https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t31.0-8/10662219_300357383488830_1941587039665740549_o.jpg

Dit ben ikzelf met mijn SCAR-H in Multi-cam black + black gear. Je valt een beetje op als je vol in de zon staat, maar in de shadow is het echt ideal!

Hi @DirtyDutch! 
Welkom :D Leuk dat je hier via via op bent gekomen. Goeie keuze qua AEG, Melanie heeft 'm ook. Die had er wat probleempjes mee die inmiddels verholpen zijn. Geloof dat ze gewoon pech had gehad. Maar het blijft wel een bruut ding om te zien!