Hierbij een kennismaking denk ik?

DaniVork

Member
17 nov 2019
5
0
Trophies
1
Hey mensen,

Ik ben Daniël uit Amersfoort. Ik ben 21 jaar en werk full time als meubelmaker.

Ik ben altijd al geïnteresseerd geweest in w@pens, ik weet dat je dit niet mag zeggen! Ik bedoel de interesse in schietsporten. Ik heb lazergamen een tijd leuk gevonden en een tijdje boogschieten gedaan. Paintballen niet maar heb ik altijd interessant gevonden. Nu de afgelopen 3 jaar is Airsoft in mijn visier gekomen en heb ik wat rond geneuzeld. Ik begin nu, mede door youtubers, echt zin te krijgen om daadwerkelijk te gaan airsoften.

Hierbij komt een vraag, welk AA heb ik nodig?
Tuurlijk zijn hier hondereden forums/filmpjes over die ik al gezien heb ook. Ik weet dat je gear nodig hebt etc. Maar welk aeg apparaat is enigzins goedkoop maar wel goed om een leuke start mee te hebben?

Ik ga eerst 1 a 2 keer met wat vrienden airsoften met een huurkit om zo te zien of het ook daadwerkelijk iets is voor mij. Maar toch leek het mij fijn om al wat opties te bekijken voor als ik wil beginnen.

Fijn kennis te maken,
Daniël

Welkom Daniël,

Om die vraag te beantwoorden hebben we toch wat meer info nodig...

Wat is je budget.
Wat voor (type) replica heeft de voorkeur.
Ga je binnen of buiten spelen? Of beide

Over de YouTubers gesproken....
Ziet er allemaal heel leuk uit
Maar vergeet niet. Het is gemonteerd!

Die gasten lopen soms met een heel squad aan ondersteuning, zodat hun leuke kills / filmpjes kunnen maken. Maar dat squad laten ze niet zien.
De werkelijkheid kun je dus heel anders ervaren.

Groeten Eviltwin

Welkom op het forum namens een collega meubelmaker/ scheeps-interieurbouwer.

Zo te lezen heb jij je al redelijk goed geïnformeerd.
Het is inderdaad verstandig eerst een keer te huren voor je bakken geld er tegen aan gooit.

Misschien heb je deze al gelezen. Maar voor de zekerheid, kijk anders even in de beginnershandleiding van maffo.
http://www.airsoftclubnederland.nl/community/threads/maffos-beginners-handleiding-tot-airsoft.3471/

Greetings
Mhhh, iets aan jouw beroep laat mij denken dat je aan het HMC hebt gezeten?

Inderdaad, ik heb soms de neiging om op te geven aan een hobby, zou dus zonde zijn als ik er dan al duizenden euros aan gespendeerd heb.

Welkom Daniël,

Om die vraag te beantwoorden hebben we toch wat meer info nodig...

Wat is je budget.
Wat voor (type) replica heeft de voorkeur.
Ga je binnen of buiten spelen? Of beide

Over de YouTubers gesproken....
Ziet er allemaal heel leuk uit
Maar vergeet niet. Het is gemonteerd!

Die gasten lopen soms met een heel squad aan ondersteuning, zodat hun leuke kills / filmpjes kunnen maken. Maar dat squad laten ze niet zien.
De werkelijkheid kun je dus heel anders ervaren.

Groeten Eviltwin
Dank Eviltwin,

De youtuber "Dutch the hooligan" vind ik interessant.

Mijn budget ligt tussen de 50 en 200 euro...
Van wat ik gelezen heb is AEG de beste starters type. Van replicas zelf heb ik geen verstand. Tuurlijk ken ik de M4, M16 etc.
Ik heb meer interesse in binnen spelen aangezien Nederland niet de meeste lekkere temperaturen kent haha.

Bedankt!

Nee, geen HMC gedaan.
Gewoon meubelmaker, interieurbouw en scheeps-interieurbouwer combinatie opleiding op het deltion college in Zwolle.

Airsoft kan een vrij dure hobby.
Het is net hor gek je het zelf maakt

Welkom op het forum! Als mijn adviezen qua replicas staan in de beginnershandleiding die ik heb geschreven, kijk daar vooral naar.

• Leuk
Waarderingen: MauriceV92
Check @Maffo zijn beginnershandleiding even! Heeft mij destijds ook geholpen!
Je komt al snel uit bij replica's als:
- Specna Arms modellen (deze zie je vrij vaak en staan goed verwoord in maffo zn stuk)
- G&G Combat Machine 16
- G&G ARP9
- G&G FireHawk

Welkom
Specna arms edge of core series zijn leuke instappers als je van de m4 houd