high end m16 series replica's

Hij is inderdaad wel mooi maar wat is je set up ervoor ?
Sights
grip
battery
magazijnen dat soort dingen

Ja maar niet alle m4 magazijnen passen ;)

Want de m27 iar is ook van n m4 platform en daar passen alleen emags in heb ik gehoord

Onze broer heeft die M27 ook en werkt ook prima met Begadi Mid caps en ICS high caps.

Dat 1 iemand het ergens post betekend niet direct dat iedereen dit heeft.

Kom je een probleem tegen, dan ga je verder googlen of meer mensen dit probleem hebben of dat dit een pech gevalletje is.

Daarna kan je altijd nog moord en brand schreeuwen!!!

Dus mocht ik m willen kopen de hk416 of m27 iar dan moet ik kijken voor begadi midcaps Of ics midcaps
thanks voor de info guys
:)

@yannick, ik heb de King Arms midcaps (120 rounds) voor de M27. produktnr. KA-MAG-16-V-BK

@yannick, de batterijen komen in de buttstock. De kolf gaat met een kwartslag open (linksom), batterijen erin (butterfly), aansluiten en nu opletten dat de kabels diep genoeg zitten zodat de kolf zonder problemen dichtgedraaid kan worden. Je kunt de kabels beschadigen.

Thanks voor je uitleg @george ben nog aan t twijfelen voor replica enzo
is toch n hoop geld voor n starter set :s
mja aan de andere kant heb je wel n hoge kwaliteit replica

Dus maar ff iedere maand mn stage vergoeding appart zetten dan zal ik rond juni wel zon 700 euro te besteden hebben

Of ik koop mn gear in de maanden ervoor al dan kan je in ieder gevak in je eigen gear mee doen aan n introductie dag :)

De replica kan later dan wel

aansluiten en nu opletten dat de kabels diep genoeg zitten zodat de kolf zonder problemen dichtgedraaid kan worden. Je kunt de kabels beschadigen.

Jep, heeft onze broer ervaring mee. Niet goed voor je Lipo''s :O   Is echt trikkie.

passen alleen emags

Wat zijn Emags als ik vragen mag?   Nog nooit van gehoord. Kun je mij ook nog wat leren.

Als je een kwalitatief goeie M16 zoekt:

http://www.unit13shop.eu/index.php?item=ics-m16-a3-r_a_s_&action=article&group_id=20000035&aid=1880&lang=nl 

http://www.unit13shop.eu/index.php?item=ics-m16-a3-fixed-stock&action=article&group_id=20000035&aid=9361&lang=nl

Uiteraard ICS.. De meesten hier weten wel dat ik ICS fan ben :P

Maar ik kan ook nog eens motiveren waarom je beter voor de ICS kan gaan dan voor de VFC.

Mijn oudste broer heeft dus de VFC M27.  Deze gaat 9 / 10 met ons mee skirmen en heeft zijn M27 tegelijk met mijn ICS M4 gekocht..  Bij de M27 Is inmiddels de trigger switch al verkoolt ( max 10 Skirms ) en moest dus een nieuwe in, terwijl hij de originele accu's gebruikt..  En mijn ICS M4 schiet na + 20  skirm nog als een zonnetje verder, terwijl ik Lipo's gebruik :D

Daarbij houd je dan ook nog geld over voor gear :) Omdat deze €150 goed koper is.
Enige nadeel aan de ICS.. Deze kan nog wel eens kieskeurig zijn met Magazijnen

Thanks @Eviltwin-NL ga dr morgen avond naar kijken :)
Ga denk ik als eind loadout voor usmc support van bf3 met kogel hulzen om mn nek enzo :p
Heb nog 200 kogeld van n m249 SAW van mn oom uit zn diensttijd bij de KCT gekregen

Je vergeet iets :)  Nu weet ik nog niet wat emags zijn ?

Heb nog 200 kogeld van n m249 SAW van mn oom uit zn diensttijd bij de KCT gekregen

Weet je dat als er thuis brand uitbreekt, en de patroonhulsen bij onderzoek  worden gevonden, de verzerkering mogelijk niks uitbetaald ?

<blockquote>

Maar ik kan ook nog eens motiveren waarom je beter voor de ICS kan gaan dan voor de VFC.

Mijn oudste broer heeft dus de VFC M27.  Deze gaat 9 / 10 met ons mee skirmen en heeft zijn M27 tegelijk met mijn ICS M4 gekocht..  Bij de M27 Is inmiddels de trigger switch al verkoolt ( max 10 Skirms ) en moest dus een nieuwe in, terwijl hij de originele accu's gebruikt..  En mijn ICS M4 schiet na + 20  skirm nog als een zonnetje verder, terwijl ik Lipo's gebruik :D

</blockquote>

Ik vind dat geen goed argument om ICS boven een VFC te zetten, misschien haalt jouw broer wel heel langzaam de trekker over waardoor er arking ontstaat en je contacten verkolen?

Beide triggercontacts zijn van koper gemaakt dus waar zit dan het verschil?? volgens mij zit het verschil in de persoon die hem hanteerd.

Ps. ik heb zelf 2 ICS AA's en ben er zeer content mee, ze zijn zeer degelijk. gelukkig ook beide zonder split gearbox want dat systeem heb ik nooit echt begrepen. :P 

Ik hoorde laatst van twee sport schutters, dat het hebben van hulzen, ook problemen geeft bij een verzekering. Nou weet ik alleen niet hoe het zit als de hulzen zijn dichtgeknepen. 
Aangezien het voorbeeld wat ik toen hoorde ging over het kunnen bijvullen van hulzen.

Hulzen zijn officieel een onderdeel van munitie , daarvoor is dus officieel een verzamelaars vergunning nodig.

tja hoe moeilijk de verzekering doet zou ik niet weten, dat ligt aan de onderzoeker denk ik.

Edit : Volgens mij ging dit topic over high end M16 AA's en niet over hulzen, we zijn aardig aan het afdwalen :P